شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر مردم و ملت آمریکا نیست، زیرا مردم آمریکا هم مظلوم هستند و اسیر سیاست های ظالمانه و زورگویانه دولتمردان خود هستند.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۴۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد مغان در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر ضمن تقدیر و تشکر از ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران و بخصوص اهالی جعفرآباد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تشکر کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر مردم و ملت آمریکا نیست، زیرا مردم آمریکا هم مظلوم هستند و اسیر سیاست های ظالمانه و زورگویانه دولتمردان خود هستند.

امام جمعه جعفرآباد گفت: استکبار و قدرت طلبی همیشه در تاریخ بوده و هست و ابلیس اولین کسی بود که استکبارورزی کرد و قدرت طلبی نمود. نمرودها و فرعون ها و چنگیزها و هیتلرها همگی مستکبران زمان خود بودند و امروز هم آمریکا نماد استکبار در دنیاست و شعار مرگ بر آمریکا ما مرگ و نفرین به حاکمان آمریکا و سیاستهای سلطه طلبانه آمریکا در دنیاست و مردم و ملت ما هیچگاه اجازه نفوذ به آمریکا را نخواهند داد.

باقری در ادامه به روز 18 آبان روز ملی کیفیت پرداخت و گفت: حق مصرف کننده ایرانی است که از کالا و خدمات با کیفیت استفاده کند. وی با انتقاد از ورود بی رویه کالاهای بی کیفیت خارجی از پایین بودن کیفیت برخی تولیدات و کالاهای داخلی هم گلایه کرد.

باقری افزود: تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی را افزایش سطح کیفیت تولیدات و خدمات دانست و گفت: وقتی مصرف کننده ببیند که کالای داخلی کیفیت مطلوب را دارد هیچگاه عرق ملی اش اجازه نمی دهد تا سراغ کالاهای خارجی برود.

وي از همه آحاد مردم خواست تا هر کس در هر صنف و شغلی که فعالیت می کند با رعایت ایمان و وجدان کاری، کیفیت خدمات مشاغل خود را بالا ببرند.

ارسال نظرات