فرمانده سپاه ناحیه آستارا انجام عملیات ضد هلی‌برن و عملیات تأخیری را بخشی از عملیات‌های رزمایش الی بیت المقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۴۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

محمدعلی علیزاده در حاشیه رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: رزمایش پدافند غیر عامل و دفاع از کوی و برزن با حضور دو گردان از گردان‌های بیت‌المقدس طی روزهای پنج شنبه در اردوگاه قدس ویزنه و روز جمعه در سطح شهر آستارا برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رزمایش متشکل از دو گردان است که از ایستگاه بازرسی قلعه آغاز و در جاده مسیر راه‌آهن در دست اجرای آستارا به اتمام رسید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا انجام عملیات ضد هلی‌برن و عملیات تأخیری را بخشی از عملیات‌های رزمایش مذکور عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این مانور آموزش تاکتیک‌های نظامی، حفظ آمادگی بسیجیان و بالا بردن سطح توان رزمی آنها بود.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان آستارایی در رزمایش پدافند غیرعامل حفاظت از مراکز مهم، امداد و نجات، ایست و بازرسی، تامین جاده مقابله با اغتشاشات و آرام سازی و در رزمایش دفاع از کوی و برزن نیز ایست و بازرسی خارج از شهر، حفاظت از مراکز مهم و میادین شهر را فرا گرفته و به مرحله اجرا در آوردند.

 

ارسال نظرات