امام جمعه نیر:

ضرورت هوشیاری در عرصه فرهنگی

امام جمعه نیر با اشاره به توطئه های دشمنان بر ضرورت هوشیاری در عرصه فرهنگی با توجه به خواسته ها و نیازمندی های نسل آینده تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۴۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی، امام جمعه نیر در خطبه این هفته نماز جمعه نیرگفت: مردم ما همیشه و در صحنه های تاریخی حاضر بوده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند و این بار نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند که پشتیبان نظام و رهبری هستند.

وی با اشاره به مناسبت های گذشته از جمله ایام ماه محرم و عزاداری این ایام توسط اهالی نیر گفت: در ماه محرم انسجام در عزاداری ها به وضوح دیده شد.

امام جمعه نیر در ادامه خطبه روز جهانی علم و توسعه علم و دانش را گرامی داشته و افزود: علم به طرق مختلفی وجود دارد که می توان آنرا در راه خدمت رسانی درست به بشر استفاده کرد.

حجت الاسلام مقدسی فرهنگ عمومی را مجموعه اقداماتی دانست که در نظام اسلامی برای اعتلای حوزه فرهنگ با رویکرد پیشگیرانه از آسیب ها انجام می شود و افزود امروز دشمن راه نفوذ خود را در سه جبهه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی علیه نظام اسلامی تدارک دیده که اگر کوچک ترین غفلتی کنیم بزرگترین آسیب ها را می بینیم.

وی بر ضرورت هوشیاری در عرصه فرهنگی با توجه به خواسته ها و نیازمندی های نسل آینده تاکید کرد و گفت: دشمن با تمام ابزارهای خود امروز به میدان آمده تا به هر شکل ممکن انقلاب اسلامی را در عرصه فرهنگی بر زمین بزند ولی هوشیاری و مراقبت ما زمینه خنثی شدن توطئه ها را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات