خبرهای داغ:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:فتنه سال 88 محصول نفوذ و استحاله بوده است .
کد خبر: ۸۵۹۰۳۶۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار جوانی در جمع بسیجیان نفوذ مستکبران را به مسائل سیاسی و فرهنگی کشور یک تهدید جدی دانست و افزود: تحلیل به موقعه و پاسخ به شبهات مانع نفوذ می‎شود و بسیجیان با بصیرت باید مانع از اشتباهات محاسباتی خواص شوند.

وی با بیان اینکه نشانه‎های از اشتباهات محاسباتی برخی از خواص و نخبگان وجود دارد، تصریح کرد: دشمن بر این اشتباهات محاسباتی امید بسته است و تصور می‎کند که این اشتباهات در جامعه تعمیق پیدا خواهد کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز جوانان ما باید بدانند که مسائل استکبارستیزی بر اساس یک استدلال عقلی و منطقی بیان می‎شود و استکبارستیزی ریشه قرآنی دارد و گاهی دیده می‎شود جوانان تحت تاثیر القا‎هایی در جامعه این سوال را می‎پرسند چرا ایران باید با آمریکا مبارزه کند.

سردار جوانی بیان داشت: برخی از منتقدین به جوانان ما می‎گویند 36 سال مبارزه با آمریکا تیشه به ریشه منافع ملی زده است و این نگاه یعنی اینکه باید مبارزه با آمریکا یک کار غیر عقلانی باشد و کسانی که مبارزه با استکبار را دنبال می‎کنند کم‎خرد هستند.


مساجد خط مقدم بسیجیان با بصیرت شود

وی با بیان اینکه  امروز مساجد، مدارس، کسری‎های آزاد اندیشی، فضای مجازی و محافل علمی باید خط مقدم بسیجیان با بصیرت باشد، افزود: جهاد فرهنگی ما در بحث نفوذ این است که اقدامات متقابل را در برابر نفوذ انجام دهیم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ما باید به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ بیش از بیش توجه کنیم، ابراز داشت: فتنه سال 88 محصول نفوذ و استحاله بوده است و مقام معظم رهبری امروز مسائل نفوذ را به جد دنبال می‎کند و می‎فرماید آمریکا مذاکرات هسته‎ای را وسیله‎ای برای نفوذ می‎داند.

جوانی گفت: دشمن می‎خواهد با عادی سازی و تاثیرگذاری بر مردم رفتار جامعه و نخبگان ایرانی را به گونه‎ای تغییر دهد که ایرانی‎ها هر آنچه که آمریکایی‎ها می‎خواهند انجام دهند و از سوی دیگر وزیر، استاندار، نماینده مجلس و مسئولان در حوزه تصمیم‎گیر در راس امور قرار بگیرند تا زمینه‎ای برای سیاست‎های آمریکایی در ایران فراهم شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که  در یک بازده 10 ساله به نتایج مطلوب خود از طریق نفوذ برسد، گفت: امروز غرب به یک صبر استراتژیک در برابر ایران روی آورده‎اند و امیدوارند در یک بازده چند ساله تغییر در رفتار اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایرانی‎ها ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها