امام جمعه بهابادگفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند شعار مرگ بر آمریکا هرگز فراموش نمی‌شود و جزو اصول اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این شعار برخواسته از شعور مردم است و پشتوانه قوی عقلانی دارد و تا ابد از ذهن مردم فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۹۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از بهاباد؛ حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه که با شکوه خاصی در مسجد جامع بهاباد اقامه شد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان با اشاره به 25 محرم سال‌روز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: این امام بزرگوار به همراه عمه گرامی‌اش حضرت زینب(س) پیام‌آور قیام عاشورا بودند و با سخنان کوبنده خود یزید و یزدیان را رسوا کردند.

وی عنوان کرد: بیماری امام سجاد(ع) در واقعه کربلا بر اساس مصلحت الهی بود و هدف از آن زنده ماندن این امام بزرگوار برای هدایت و رهبری امت اسلامی بود.

خطیب جمعه بهاباد به دیدار دانشجویان و دانش‌آموزان و سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: معظم‌له در این دیدار نکته‌ها و پیام‌هائی را گوشزد کردند.

دهقانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند شعار مرگ بر آمریکا هرگز فراموش نمی‌شود و جزو اصول اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این شعار برخواسته از شعور مردم است و پشتوانه قوی عقلانی دارد و تا ابد از ذهن مردم فراموش نمی‌شود.

وی به تمجید رهبر انقلاب و حمایت ایشان از تیم مذاکره کننده اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب با تحسین تلاش و جدیت تیم مذاکره کننده فرمودند که احساس قدرت و نشستن در مقابل 6 قدرت جهانی، دفاع از اهداف و تثبیت حضور و وجود خود به طرف‌های مقابل، از جمله نقاط قوت مذاکره‌کنندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای بود.

دهقانی به سیاست‌های یک بام و دو هوای استکبار به ویژه آمریکا اشاره کرد و افزود: تروریستی که در منطقه قدرت گرفت زاییده سیاست‌های آمریکا و اسرائیل برای مبارزه با اسلام است و امروز سیاست یک بام و دو هوای آمریکا در سوریه و یمن نشان از اعمال ظلم بر ملت‌ها است.

امام جمعه بهاباد اظهار داشت: در یمن که مردم حاکم خود را نمی‌خواهند آمریکا و دست‌نشاندگانش مردم را به خاک و خون می‌کشند که باید منصور هادی باشد و سوریه که مردمش رئیس جمهور را می‌خواهند سیاست آمریکایی می‌گوید بشار اسد باید برود و مردم سوریه را می‌کشند و کشورشان را ویران کرده‌اند.

دهقانی گفت: نظام و ملت ما چگونه می‌تواند با این سیاست‌ها کنار بیاید و این است که ما معتقد هستیم دشمنی آمریکا با مظلومان جهان ذاتی است و تمام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه معظم‌له در این دیدار فرمودند آمریکا مشکل‌در منطقه است نه راه حل مشکل، گفت: عده‌ای توجه ندارند که خود آمریکا مشکل آفرین است و مشکل اصلی منطقه و دیگر کشورها خود آمریکا است، نمایندگان و سفرا بدانند که نمایندگان و سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید متوجه باشند نسبت به وقایعی که در کشور و کشورهای مسلمان اتفاق می‌افتد موضع‌گیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره در مقابل دشمنان از جمله آمریکا می‌ایستند و ذره‌ای تسلیم زیاده‌خواهی‌های آنان نمی‌شود، افزود: اتحاد و انسجام ملت ایران و پیروی آنان از رهبری همچون تیری به قلب و چشم دشمنان است و باید همچنان ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظرات