81 واحد صنایع تولیدی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که 27 واحد آن به علت مشکلات مالی تعطیل شده است.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۱۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، فرماندار پارس آباد در جلسه ارزیابی طرح های سرمایه گذاری، صنایع راکد و نیمه تعطیل پارس آباد با تشریح زیر ساختهای شهرستان در زمینه فعالیت و سرمایه گذاری صنعتی و معدنی و تولیدی و خدماتی گفت: در شهرستان پارس آباد مغان 81 واحد صنایع مختلف مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 10 واحد در تعطیلی دائم و 17 واحد موقتا به تعطیلی کشیده شده اند که عمده مشکلات آنها مسائل مالی است.

وی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی های کارشناسی شده نسبت به حل مشکل کارگاه ها و صنایع راکد اقدام موثری انجام شود، افزود: با حمایت همه‌جانبه از سوی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان می توانیم در مدت زمان کمتری صنایع راکد و تعطیل شده در این منطقه را به کار اندازیم.

فرماندار پارس آباد همچنین با تاکید بر جمع آوری کشتار غیر مجاز در شهرها و روستاهای تابعه، به طرح کشتار گاه صنعتی مرغ ترکان مغان که بیش از 7 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده اشاره و خواستار رفع مشکل این واحد تولیدی شد.

احمدی در ادامه ضمن قدردانی از حوزه سپاه استان و شهرستان در برنامه ریزی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و یاری رساندن به طرحهای اقتصادی و صنعتی و تولیدی راکد شهرستان، آن را نشانگر حمایتهای همه جانبه سپاه و دولت از اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی دانست.


ارسال نظرات