مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

سفریک روزه کاری مدیر کل راه استان در خلخال /تونل خلخال به اسالم برای ساخت مجوز لازم ، موافقت وزارتخانه و کمیسیون 215 را دارد

مجوز احداث تونل و کمیسیون 215 در مسیر خلخال به اسالم اخذ و موافقت وزیر راه را برای شروع کار به همراه دارد.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۲۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، خلیل محبت خواه، نماینده مردم خلخال وکوثر در سفر یه روزه به شهرستان خلخال و بازدید از پروژه های راهسازی خلخال به فیروز- خلخال کلور درام- خلخال به پونل - خلخال به اسالم و هشجین سرچم گفت: با پیگیری و تلاش نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس و فرماندار شهرستان خلخال کمیسیون215 و موافقت وزیر راه برای احداث تونل در مسیر خلخال به اسالم اخذ شده و پیگیری برای آغاز این پروژه ادامه دارد و با احداث این تونل مشکلات مردم در حوزه تردد حل خواهد شد.

محبت خواه در خصوص جاده خلخال به اسالم نیز گفت: محور خلخال به اسالم یکی از محور های شریانی استان اردبیل است و هم اکنون با تکنیک جدید بازیافت وتثبت با سیمان به طول 24 کیلومتر در حال انجام است وامیدواریم با این بهسازی این جاده در خدمت مسافران و شهروندان شهرستان خلخال باشد.

محبت خواه گفت: اعتبار پروژه خلخال به اسالم 8 میلیارد تومان استذ و در اولت اداره کل راه و شهر سازی است.

محبت خواه که به دعوت نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس و مشاهده مشکلات راه های خلخال از نزدیک به شهرستان خلخال سفر کرده بود در مورد تبدیل راه خلخال به اسالم به راه اصلی نیز اداره کل راه و شهرسازی مطالعات را انجام خواهد داد و فرماندار شهرستان و نماینده مردم در مجلس خواستار اجرای این طرح به صورت راه اصلی 11 متر هستند.

وی در خصوص جاده اصلی خلخال به کلور درام نیز گفت: که این جاده خلخال را از بن بست در خواهد آورد که 12 میلیارد اعتبار دارد و امسال 5 میلیاردتومان اعتبار اولیه دارد و در سال های آتی نیز اعتبار خواهد داشت و پیگیری برای تکمیل این جاده نیز در برنامه اداره کل راه و شهرسازی اردبیل است.

وی اظهار داشت: جاده خلخال به فیروز 97 تا 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سوی راهداری استان نسبت به نصب تابلو ها وعلائم ایمنی در روزهای اخیر اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار ازناو، مدیر کل راه و شهرسازی ضمن حضوردر گردنه الماس و راهدارخانه شهید غنیمت اسدی از ساختمان جدید راهدارخانه احداث شده در این محور بازدید و از تلاش‌های راهداران در روزهای اخیر در برفروبی محور خلخال به اسالم و خلخال به پونل تقدیر کرد.


ارسال نظرات