فرمانده سپاه ناحیه عمار بيان داشت: اگر امروز نفوذ دشمن را جدي نگيريم خسارت های زیادی را متحمل خواهیم شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۲۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، محمدحسین زاده در نشست سیاسی مشترک سپاه ناحیه عمار و بسیج دانشجویی با حضور کارکنان پایور و وظیفه این نواحی با اشاره به راه های نفوذ دشمن گفت: زمانی که دشمن از مقابله رو در رو ناامید می شود بیشترین توان خود را به سوی نفوذ می گذارد و خطر نفوذ آن زماني است که ما نسبت به دشمن سهل اندیش باشیم.

وي اشاره داشت: دشمن زمانی که از ترور شخصیت های مهم و جنگ هشت ساله با ایران نا امید شد به نفوذ فرهنگی و سیاسی روی اورد و در این راه موفقیت هایی کسب کرد.

فرمانده سپاه ناحیه عمار همچنین گفت: هر زمان نگاهمان به دشمن عوض شد و دشمنی دشمن را کم رنگ دیدیم، کم کم تقرقه و انشقاق صورت می گیرد و نفوذ آرام آرام و بی سر صدا همانند یک ویروس به بدنه نظام ورود پیدا می کند.

حسين زاده ابراز داشت: دشمن از همان ابتدا، علم ضد انقلابی را بر نمی دارد و یک جاهایی خود را همرنگ انقلاب در می اورد و مسجد ضرار می سازد تا به اسم مسجد و دین تفرقه ایجاد کند و با استفاده از ظواهر نفوذ می کند. اگر توانست به افراد تصمیم گیرنده وگرنه به افراد تصمیم ساز.

وی صلح امام حسن (ع) را نتیجه نفوذ معاویه به سپاه و سرداران لشگر اين امام همام دانست و گفت: این یک عبرت تاربخی است که چرا امام مجبور به صلح با معاویه شدند ؟ چون یک یک سرداران امام با دیدن پول و وعده وعید های دشمن که نفوذ بر دل و ایمانشان کرده بود امام را تنها گذاشتند و به سپاه معاویه پیوستند.

فرمانده سپاه ناحيه عمار خاطر نشان كرد: اگر امروز در قضیه برجام نفوذ را جدی نگیریم خسارت های زیادی را متحمل خواهیم شد چرا که نتیجه نفوذ فرهنگی سیاسی منجر به بحران امنیتی خواهد شد، و در اینجاست که باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب را جدی بگیریم و تنها راه جلو گیری از این نفوذ با لا بردن سطح بصیرت،فکر و تحلیل مردم است که باید رشد یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها