همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، بیش از 80نفر از دانش آموزان دختر سرعینی عازم شمال غرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۴۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

سرهنگ دوم پاسدار طاهر رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه سرعین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعین گفت: اولین کاروان راهیان نور شمال غرب کشور به استعداد بیش از 80 دانش آموز در قالب 2دستگاه اتوبوس جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب عازم می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در مدت اقامت دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی برای آنها اجرا می‌شود.

رحیمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دانست و افزود: آشنایی با دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از جمله اهداف این اعزام بوده که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین بیان کرد: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به منظور گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق آشنایی با مناطق عملیاتی و جنگی کشور و رشادت‌های رزمندگان و شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس به عنوان مروجی در راستای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باشند.

ارسال نظرات