خبرهای داغ:
خسروی از هادیان سیاسی بازنشسته سپاه در نشست بصیرتی استکبار و تهاجم فرهنگی در دانشگاه آزاد شیروان با طرح این سوال که ما چرا مرگ بر آمریکا می گوییم به بیان دلایل اهم این حرکت ملت ایران پرداخت
کد خبر: ۸۵۹۰۵۶۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین خسروی" هادی سیاسی و بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد شیروان با اشاره به جنایات آمریکا علیه ایران در ادوار مختلف گفت: ملت ایران هیچ گاه از گفتن مرگ بر آمریکا کوتاه نخواهند آمد.

این بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف از قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که بیعت نکردن امام حسین(ع) با یزید مصداق بارز این امر است.

وی افزود: یکی از علتهای قیام امام حسین(ع) پاسخ به ملت کوفه بود که ایشان را دعوت کرده بودند که اگر امام این دعوت را لبیک نمی گفت شاید تاریخ در مورد امام حسین(ع) قضاوت درستی نمی داد و می گفت زمینه ای برای قیامی فراهم شد اما امام آن زمان از فرصت استفاده مناسب نکرد.

خسروی افزود: مرگ بر آمریکا یکی از شعارهای اساسی ملت مسلمان ایران و بسیاری از ملت هایی است که مورد ظلم و ستم این کشور قرار گرفته اند می باشد و پیرامون مفهوم اصلی، اهداف شعاردهندگان و پشتوانة عقلی و شرعی آن، مباحث زیادی وجود دارد.

وی گفت: منظور از آمریکا در شعار «مرگ بر آمریکا» که شعاری رایج در ایران است به هیچ وجه، مردم آمریکا نیست بلکه منظور از آمریکا، نظام سیاسی و سیاست هایی است که از سوی حکومت و دولت آمریکا، در دنیا اعمال می شود؛ دولتی که روح استکباری و خوی فرعونی آن بر کشورهای بسیاری سایه انداخته است.

حسین خسروی گفت: شعار مرگ بر آمریکا، شعاری برآمده از تجربه های بسیار مردم ایران، در طول سال های متمادی است که با تمام وجود، خوی استکباری آمریکا را تجربه کرده اند؛ نظیر راه اندازی کودتای 28 مرداد 1332ش. و حمایت از رژیم مستبد پهلوی و نیز مردم ما شاهد تهیه و تدارک انواع توطئه ها به منظور به شکست کشاندن این نهضت عظیم اسلامی بوده اند؛ راه اندازی و مداخله در جنگ نیابتی عراق علیه ایران در 8 سال جنگ تحمیلی، مسدود نمودن دارایی های ایران، تحریم های متنوع اقتصادی، سیاسی، تکنولوژیکی و کارشکنی و اخلال در روند سازندگی کشور و تلاش برای متوقف کردن پیشرفت های صلح آمیز هسته ای ایران و تروریسم خواندن ایران و نیز دخالت آشکار در حوادث داخلی ایران و حمایت های گسترده و آشکار از اغتشاش گران در فتنه 88 برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها