خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

حضور مردم در 13آبان برگ زرین دیگری بود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم در سیزده آبان، آن را برگ زرین دیگری از دلاوری های امت اسلامی کشورمان دانست.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۶۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده افزود: مردم در این روز با حضور پر شور خود به رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و غیرت دینی و ملی خود را به منصه ظهور گذاشتند.

وی ادامه داد: مردم به استکبار جهانی اعلام کردند که آمریکا، صهیونیست ها و دشمنان اسلام که تصور نکنند ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی خسته شده است و بدانند و آگاه باشند به کوری چشم دشمن، ما همان امت و همان ملت با اراده ای محکم و استوار هستیم که تا آخر با مستکبرین خواهیم جنگید و شیطانی را که با خون شهدا و رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری از کشور بیرون کرده ایم، دوباره به میهن اسلامی خود راه نخواهیم داد.

حجت الاسلام حاجی زاده اظهار کرد: دنیا باید متوجه این نکته باشد که اگر آمریکائی ها به کشور خود باز گردند و دست خود را از کشور های مظلوم بکشند، دنیا امنیت خود را بدست خواهد آورد و همه نزاع ها و جنگ ها از بین خواهد رفت، چراکه منشأ همه نا امنی ها آمریکائی ها هستند که الحمدالله این آگاهی در بین مردم و ملت ها رو به فزونی است.

امام جمعه اهر به روز 18 آبان روز کیفیت اشاره و بیان کرد: کیفیت از مسائل مهم جامعه است و با توجه به سیاست های اقتصادمقاومتی که رهبر انقلاب ابلاغ فرموده اند، تلاش بر این است که به مسائل اقتصادمقاومتی بیشتر توجه شود و حضرت آقا به تولید و بهبود کیفیت و افزایش مصرف محصولات داخلی تأکید دارند که اگر محصولات تولید خودمان دارای کیفیت بهتر و دوام بیشتری بوده باشند، خواهیم توانست در بازار جهانی رقابت کنیم.

وی تاکید کرد: با تولید داخلی با کیفیت رغبت مردم نیز به مصرف کالاهای داخلی بیشتر شده و خواهیم توانست داد و ستدمان را از شیاطین قطع کرده و بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب محصولات آمریکائی نباید در کشور ترویج یابد.

خطیب جمعه اهر افزود: شتاب رشد علمی کشور نباید به هیچ بهانه ای حتی اندکی کاهش یابد، بلکه باید روز به روز بر آن افزوده شود، ما نیز باید دقت کنیم که اهداف و آرمان های مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم و چون کیفیت محصولات داخلی کشورمان کمتر از کیفیت محصولات دیگر کشورها نیست، باید با خرید تولیدات داخلی کشور خودمان از اقتصادمان حمایت کنیم تا به اهداف مورد نظر ولی امر مسلمین در مورد اقتصادمقاومتی نائل شویم.

حاجی زاده با اشاره به نوزده آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه یادآور شد: آبادی کشور در گرو پیشرفت های علمی است و الحمدالله در کشورمان رشد و توسعه علمی بهتر و رو به پیشرفت است، اما باید متوجه باشیم که علم باید در استخدام دین قرار بگیرد و متوجه باشیم که اگر علم با تقوا و عمل ایمان توأم بوده باشد نافع بوده و علم صِرف منهای ایمان و تقوا مضر خواهد بود و موجب تخریب جامعه خواهد می شود که متأسفانه امروزه علم در استخدام شیاطین درآمده و از آن در انهدام و نابودی بشریت و کشت و کشتار مظلومین عالم استفاده می کنند.

خطیب نماز جمعه اهر به اربعین شهدای حادثه دلخراش و غمبار منا پرداخته و اظهار داشت: سعودی ها و آل سعود در این حادثه مقصر بوده و تعمداً این حادثه را بوجود آورده اند و با سهل انگاری خود تعدادی را زنده زنده با مظلومیت به قتل رسانده اند که باید در مقابل خانواده های قربانیان و جانباختگان حادثه پاسخگو بوده باشند و امت اسلامی ایران و تمام مسلمانان دنیا باید حق خود را از این رژیم سفاک که دستشان تا مرفق به خون مردم مظلوم یمن و بحرین آلوده شده است، مطالبه کنند و آنهائی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند باید وارد میدان بشوند تا حق این همه مهاجرین الی ا.. و انسان هایی که در حال عبادت به قتل رسیده اند ضایع نگردد.

امام جمعه اهر دیدار مقام معظم رهبری با کارکنان وزارت امور خارجه را بسیار پر اهمیت دانسته و تصریح کرد: حضرت آقا نکات برجسته ای را در سیزده بند مطرح فرمودند که از جمله این نکات اهداف آمریکا در منطقه بود که با اهداف ایران 180 درجه تفاوت دارد چراکه آنها در همه جای دنیا از ظالمین، تروریست ها، قلدرهای دنیا و سردمداران کفر حمایت می کنند اما ایران از مظلومین عالم حمایت کرده و دنبال حقیقت و دیانت است.

وی بیان داشت: سیاست خارجه جمهوری اسلامی متخذ از اسلام و منبعث از اهداف و آرمان های انقلاب است، پس باید توجه داشت که مسئولان وزارت خارجه و سفرا و کارداران ایران در خارج از کشور در حقیقت نمایندگان، سربازان و خدمتگزاران این اصول و آرمان ها هستند و باید دقت کنند که مسائل دیپلماسی سخت بوده و نیاز به ظرافت و بینش خاصی دارد و لازم است از اصول انقلاب و ارزش های اسلامی و حقیقت انقلاب مراقبت کنند و خدای ناکرده خود را سرباز جناح یا سلیقه خاصی نپندارند.

وی در پایان تأکید کرد: همیشه متوجه فرمایشات مقام معظم رهبری باشید که هر فرمایش حضرت آقا دارای حرفی تازه و پیام خاصی است و اگر بخواهیم دشمن و دوست خود را بشناسیم حتماً باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر و چراغ راه خود قرار بدهیم تا راه درست خود را تشخیص داده و خدای ناکرده بعضی مسائل در مورد ما چه از داخل و چه از خارج تأثیر گذار نباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها