خبرهای داغ:
شروع مراسم با عزاداری برای جانباختگان منا همراه بود
کد خبر: ۸۵۹۰۵۷۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ابتدای مراسم به دلیل هم زمان بودن یوم الله سیزدهم آبان ماه با چهلم جانباختگان حادثه منا با مداحی همراه بود.

مردم شهربجنورد به همراه مسئولین استانی و شهرستانی با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آل سعود خشم خود را نسبت به آل سعود و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

هشدار تظاهر کنندگان به طرفداران رابطه با آمریکا

در ادامه تظاهرات مردم به طرف میدان شهید محمد زاده حرکت کردند، در طی مسیر با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل از جنایتکاران ابراز خشم کردند و به طرفداران رابطه با شیطان بزرگ هشدار دادند که رابطه با آمریکا هیچ منفعتی برای کشور ندارد و مراقب باشند که برخی با بزک کردن چهره شیطان بزرگ نیت نفوذ درکشور را دارند.

رمی جمرات به ابتکار دانشجویان بسیج دانشجویی بجنورد به محل تجمع تظاهر کنندگان آورده شده بود.

از آنجای که امسال حجاج ایرانی و بقیه مسلمانان در روز عید قربان قربانی شدند و نتوانستند رمی جمرات را انجام دهند، تظاهر کنندگان معتقد بودند که یکی از نشانه های این واقعه این است که باید به طرف شیطان بزرگتر یعنی امریکا ونوادگانش اسرائیل و آل سعود را به جای شیطان سنگ پرتاب کرد.

در این رمی جمرات پرچم کشورهای استکبار جهانی آمریکا، اسرائیل، آل سعود،انگلستان و... نصب شده بود.

سرود" آمریکا آمریکا " "مرگ به نیرنگ تو" از طرف دانش آموزان بسیجی اجرا شد

در این مراسم سرود "آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون جوانان ما میچکد از چنگ تو" توسط دانش آموزان بجنوردی هم خوانی شد.

ابراز خشم مردم نسبت آل سعود

مردم بجنورد با شعارهای"مرگ بر آل سعود" خشم خود را نسبت به جنایت های آل سعود در یمن و سوریه و دیگر کشورهای جهان اسلام اعلام کردند.

امسال باتوجه به جنایات آل سعود در جریان حادثه منا و کشته شدن بیش از 4 هزار مسلمان در روز عید قربان این خشم شدت بیشتری داشت.

بر پای ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی

به ابتکار بسیج دانش آموزی شهرستان بجنورد ایستگاه نقاشی با موضوع و محوریت جنایات آل سعود و آمریکا و اسرائیل در مسیر راه پیمایی برگزار شد که دانش آموزان در این ایستگاه با کشیدن نقاشی جنایات استکبار را به تصویر کشیدند.

تاکید تظاهر کنندگان مبنی بر توجه ویژه مسئولین به اقتصاد مقاومتی

شرکت کنندگان در راهپیمایی 13آبان ماه با توجه به توافق نامه برجام و تاکید عده ای از مسئولین مبنی بر این که تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور رابطه داشتن با غرب و آمریکا است با توجه به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کردند که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه مسولین به اقتصاد بومی و مقاوتی داخلی است و از مسئولین کشور خواستند که فریب ظاهر فریبنده غرب را نخورند و با تکیه به توان داخلی کشور در پی رفع مشکلات اقتصادی کشور برآیند.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در پایان مراسم

در پایان مراسم تظاهر کنندگان پرچم شیطان بزرگ  آمریکا و اسرائیلد غاصب را به آتش کشیدند.

مجسمه های ریاست جمهوری اسرائیل، آمریکا و سر کردگان دیگر استکباران جهانی نیز به آتش کشیده شدند.

لازم به ذکر است که تظاهر کنندگان شعارهای زیادی مبنی بر محکومیت جنایات داعش و حمایت های استکبار جهانی از آن سر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها