با توجه به اهمیت آموزه های قرآنی در سطح کشور می طلبد متولیان فرهنگی و قرآنی اهتمام بیشتری در ارتقای کیفی خانه های قران روستایی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۸۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، علی صادقی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر در مصاحبه ای خواستار توجه بیشتر به خانه های قرآن روستای در شهرستان کوثر شد.

وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت آموزه های قرآنی در سطح کشور و ارتقاء فرهنگ قرآن آموزی در بین آهاد مردم بخصوص جوانان و نوجوانان که از مطالبات مقام معظم رهبری در این زمینه می باشد؛ می طلبد متولیان فرهنگی و قرآنی اهتمام بیشتری در این زمینه بکار گیرند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر در ادامه افزود: تنها دار القرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان و به تبع آن شهرستان نمی تواند در پیشبرد این هدف موثر باشد؛ بلکه متولین دیگر دستگاههای اجرای نیز باید با تعامل سازنده و مطلوب در در این مقوله کوشا باشند.

وی در ادامه از همکاران ستادی دار القرآن استان که در زمینه راه اندازی، صدور مجوز و حمایتهای مالی از خانه های قرآن روستای در شهرستان کوثر تقدیر نمود وابراز امید واری کرد در آینده این گونه حمایتها بیشتر و ملموس تر شود.

گفتنی است، شهرستان کوثر با ۵ خانه قرآن روستای در این عرصه آماده خدمت رسانی قرآنی می باشد.

ارسال نظرات