خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود آسایش و امنیت را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند گفت: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی و به ذخیره ای تبدیل شده اند که همیشه زنده و جاوید باقی خواهند ماند.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۱۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرگرد مجتبی کاکایی در یادواره شهید صادق اسلامیان و پنج شهید همرزمش که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان پایگاه های مقاوت در حسینیه احمدابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب برگزار شد افزود: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه هر جامعه ای اگر تصور کند که شهدا همانند سایر مردگان هستند بی شک از بین رفتنی است اظهار داشت: جامعه ای که جایگاه شهدا را درک و زنده نگاه دارد بی شک جامعه ای ماندگار و پایدار خواهد بود و از این رو باید قدر شهدا را بدانیم.
وی بر لزوم ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: رمز ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو تحقق این مهم است.
جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب بیان کرد: شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی که زبان ها و قلم ها از توصیف آن و چشم و دلها از مشاهده آن ناتوانند مشعل دار پیروزی و استقلال ملتند و حق بزرگی بر گردن امت اسلامی دارند.
مسئول روحانیون غرب استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: شهادت بالاترین افتخار برای بندگان مخلص است که خداوند متعال آن را نثار محبان درگاه خود می کند.
حجت الاسلام مصطفی عسگری بارزترین ویژگی شهدا را اوج عبادت و معبودیت آنان دانست و گفت: شهدای از جان خود در راه دین خدا و مملکت گذشتند و خداوند متعال به پاس این از خودگذشتگی شان نورانیتی ابدی که تنها برای پیامبران و ائمه بود به آنها عطا کرد.
شهید والامقام اسلامیان هنگام انجام عملیات پاکسازی اراضی آلوده به مواد منفجره و مین های دوران دفاع مقدس به همراه پنج تن دیگر بر اثر انفجار مین در سرپل ذهاب به شهادت رسید.
ارسال نظرات