خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه کرمانشاه از شرکت بانوان بسیج رسانه استان در اردوی فرهنگی، تربیتی و رسانه ای بسیج رسانه کشور در تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۱۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
حسن موحد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه با گرامیداشت 13 آبان ماه به عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، اردوی فرهنگی، تربیتی اصحاب بسیج رسانه را به میزبانی سازمان بسیج رسانه کشور به مدت سه روز برگزار می کند.
وی به شرکت 20 بانوی بسیج رسانه استان در این اردو اشاره کرد و اظهار کرد: این اردو از امروز 12 آبان ماه آغاز شده و تا 14 آبان ماه در تهران ادامه می یابد.
موحد ادامه داد: بازدید از مراکز رسانه ای، تاریخی و فرهنگی، دیدار با برخی از برجستگان رسانه و آشنایی بیشتر با دوستان رسانه ای در سایر استان ها از جمله برنامه های این اردوی سه روزه است.
وی از دوستی و انس بیشتر میان اصحاب بسیج رسانه به عنوان مهم ترین هدف این اردو یاد کرد و گفت: بانوان بسیج رسانه استان برای شرکت در این اردو استقبال خوبی داشته اند.
به گفته مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، اردوی فرهنگی، تربیتی بسیج رسانه استان چهارمین اردویی است که توسط این سازمان برگزار می شود.
کمک به تشکیل، تقویت و توسعه جبهه رسانه انقلاب اسلامی در مقابل موج مخرب جنگ نرم و جبهه فرهنگی دشمن و همچنین مصونیت بخشی اذهان عمومی به صورت فعال از اولویت های اصلی این سازمان است.
ارسال نظرات