به منظور بررسی و حل مشلات شهرک گلخانه‌ای انگوتلار گرمی جلسه‌ای با حضور مدیر بانک کشاورزی استان، مدیر عامل شهرک‌های صنعتی کشاورزی و برخی روسای ادارات در محل فرمانداری گرمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۴۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، میر علی رحیمی‌زاد، فرماندار مغان در جلسه بررسی و حل مشکل شهرک گلخانه‌ای انگوتلار این شهرستان با بیان اینکه بیش از 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان و تسهیلات بانکی به احداث شهرک گلخانه‌ای انگوتلار هزینه شده و این شهرک بعنوان ظرفیت تولید، توسعه و اشتغال جوانان نباید مورد غفلت واقع شود؛ اظهار داشت: تحویل شهرک گلخانه‌ای از شرکت یاسین به سرمایه گذار جدید رونق مجدد تولید و فعالیت دوباره شهرک را رقم خواهد زد.

صراف احمدی، مدیر عامل شهرک‌های کشاورزی استان نیز با بیان اینکه کشت خیار و گوجه به‌عنوان محصول کشت گلخانه‌ای متداول مقرون به صرفه نیست و محصولات پربازده با ارزش افزوده بیشتر رونق اقتصادی و درآمد افزایی را سبب می‌شود؛ گفت: راندمان تولید در کشت گلخانه‌ای در مقایسه با کشت در مزارع معمولی بیش از 10 برابر است .

جواد محمودی مدیر بانک کشاورزی استان اردبیل نیز با بیان اینکه شرکت یاسین قادر به مدیریت فنی این شهرک نیست از سهم 13میلیارد ریالی سازمان جهادکشاورزی استان در این مجتمع گلخانه‌ای خبرداد و از پیگیری‌های فرماندار گرمی در حل مشکلات مجتمع گلخانه ای انگوتلار و جذب سرمایه‌گذار قدردانی کرد.

گفتنی است مجتمع گلخانه ای انگوتلار گرمی به دلیل سوء مدیریت و عدم پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم تعطیل شده بود و سرمایه عظیم دولتی در این مجتمع در حال هدر رفت بود که پس از بحث و بررسی مقرر شد بدهی‌ها و خرابی‌های موجود احصاء و به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود.

ارسال نظرات