استاندار اردبیل در جریان سفر به گرمی از اختصاص 110 میلیارد تومان به سدهای در حال ساخت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۵۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، مجيد خدابخش،استاندار اردبيل در جریان سفر به شهرستان گرمی در اجتماع نمازگران جمعه ابن شهر از کلنگ‌زني و اجرای پروژه اولين نیروگاه حرارتی استان در بخش انگوت با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد تومانی بخش خصوصی خبر داد.

وی با بيان اينكه اين طرح تا شش ماه آينده به بهره‌برداري خواهد رسید؛ خاطرنشان کرد: با افتتاح اين طرح ضمن رفع نواسنات برقي در بخش انگوت، مشكل سرمايه‌گذاران بخش خصوصي هم حل‌ مي‌شود.

مجيد خدابخش، استاندار اردبيل از اختصاص 90 ميليارد تومان اعتبار به سد عمارت و 20 ميليارد تومان به سد تازه كند انگوت در سال 94 خبر داد.

خدابخش با بيان اينكه براي تكميل سد تازه‌كند انگوت 400 میلیارد تومان اعتبار لازم است؛ اظهار كرد: با بهره‌برداري از اين سد تا سه سال آينده، نزديك به 12 هزار هكتار زمين ديم به آبي تبديل مي‌شود.

وي از اختصاص تسهيلات 4 ميليارد تومانی براي كشت زعفران به شركت تعاوني 200 نفره در گرمي خبر داد.

استاندار اردبيل سرمایه‌گذار شيرآلات قهرمان را كه 40 سال پيش با كار كارگری شروع كرده و الان بحدی رسيده كه بيش از هزاران نفر كارگر دارد و توسط او اين افراد نیاز خانواده خود را تامين مي‌كنند، مردي غيرتمند عنوان كرد و گفت: در مورد همچين انسان‌هايی بايد كتاب نوشت و فيلم درست تا همه چنين انسان‌هاي بزرگ و موفق را بشناسد.

وي با بيان اينكه گرمي با كمك و همكاري نماينده ولي فقيه در استان و شهرستان و ساير مسئولان جزء ‌منطقه آزاد تجاري لحاظ شد؛ گفت: بعد از ارسال لايحه منطقه آزاد اردبيل از سوي دولت به مجلس و تصويب اين لايحه در كمسيون مجلس، با كمك نمايندگان استان و شهرستان و جمع‌آوري امضاي 57 نماينده مجلس براي مطرح شدن خارج از نوبت و يك فوريتي بزودی در صحن علنی مجلس رای‌گیری خواهد شد.

ارسال نظرات