خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی استان:

كتاب تجارب تربيتي فرهنگيان استان قزوين منتشر گرديد

حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: كتاب تجارب تربيتي فرهنگيان استان قزوين منتشر گرديد.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۵۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

ه گزارش خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان حجت الاسلام علی انصاری با بیان این مسئله که کتاب تجربیات فرهنگیان استان منتشر می گردد عنوان کرد: این کتاب مجموعه ای از آثار برگزیده تجارب تربیتی فرهنگیان استان می باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: اين كتاب به منظور آشنایی با اندوخته هاي تجربي فرهنگيان استان و كار بستن يافته ها و تجارب آنان و همچنين براي شناسايي و معرفي استعدادها و منابع انساني حوزه پرورشي و توسعه فضاي رقابتي سازنده و ارتقاي كيفيت خدمات تربيتي مدارس تهیه و تدوین شده است.
حجت اسلام انصاری تصریح کرد: این کتاب براي اولين بار در استان قزوين و با همت و مساعدت مديركل محترم آموزش و پرورش و نیز تلاش اعضاي ستاد اجرايي جشنواره تجارب تربيتي فرهنگيان استان به چاپ رسيد و در بين كليه واحدهاي آموزشي و تربيتي نواحي و مناطق استان توزيع گرديد.
ایشان در ادامه بیان کرد: مجموعه آثار برگزيده تجارب تربيتي فرهنگيان استان قزوين در سال تحصيلي94-1393 در 117صفحه و 1500جلد در قطع وزيري توسط انتشارات مهرگان دانش و سايه گستر قزوين منتشر گرديده است.

 

1006/ پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار