فرماندار مشگین شهر انتخابات را حق الناسی عنوان کرد که می‌بایست در اجرای هر چه باشکوه‌تر سالم آن همت شود لذا استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاص ممنوعیت قانونی و شرعی دارد.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۶۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ابراهیم امامی، فرماندار مشگین‌شهر در جلسه اخیر شورای اداری شهرستان با اشاره به مسئله انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در سال آتی دو انتخابات مهم و حساس در کشور برگزار می‌شود لذا برگزاری انتخاباتی آزاد، پرشور و باشکوه مورد انتظار است که با مشارکت و حضور حداکثری این امر مهم تحقق می‌یابد.

وی قانون را کلید واژه انتخابات عنوان کرد و گفت: قانون برای کلیه دست اندرکاران انتخابات آتی الزامی است لذا دولت با تمام امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارد وارد عرصه انتخاباتی شده و انتخابات سال جاری را نیز همچون سال های گذشته با شکوه برگزار می‌کند.

امامی با اشاره به بداخلاقی های انتخاباتی گفت: در آستانه انتخابات آتی برخی بداخلاقی ها و سیاه نمایی ها در سطح شهرستان از طرف کاندیداهای مجلس شورای اسلامی مشاهده می‌شود که این امر در طول دوره های گذشته نیز وجود داشته است اما طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در تلاش هستیم هر گونه تهدیدات را مورد بررسی قرار داده و آن را مدیریت کنیم.

وی انتخابات را حق الناسی عنوان کرد که می‌بایست در اجرای هر چه باشکوه‌تر سالم آن همت شود لذا استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاص ممنوعیت قانونی و شرعی دارد که باید در این راستا نهایت دقت انجام گیرد.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس در تلاش هستند به نحوی با پیگیری مطالبات مردمی، دستگاه های اجرایی شهرستان را درگیر کرده و از آن بهره برداری کنند لذا لازم است دستگاه های اجرایی شهرستان هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: زمینه برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان در حال آماده سازی است لذا طبق قانون تمام دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند برای برگزاری انتخابات کلیه امکانات مورد نیاز اعم از تجهیزات، ماشین آلات و نیروی کار در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند.

وی ادامه داد: در سال جاری انتخابات به صورت سیستم مکانیزه انجام می‌گیرد و در این شهرستان نیز 30 درصد انتخابات به صورت مکانیزه انجام می‌شودد لذا مخابرات شهرستان می‌بایست زمینه و زیر ساخت لازم جهت برگزاری انتخابات سالم انجام دهد.

امامی خطاب به اصحاب رسانه شهرستان گفت: از رسانه های فعال در این شهرستان انتظار می‌رود مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تشویق کنند لذا جایگاه رسانه ها فراتر از این است که از چهره های خاص حمایت شود و در صورت مشاهده هر گونه کوتاهی و بداخلاقی در این راستا طبق قانون برخورد می‌شود.

ارسال نظرات