مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان بوشهر:
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: از زمان شروع اردوهای راهیان نور دانش آموزی 5730 نفر از دانش آموزان استان بوشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس عازم شدند.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۶۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،عباس درویشی گفت: از تعداد 5730 دانش آموزی که از استان بوشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند 1623 نفر را بانوان و 4107 نفر را برادران تشکیل می دادند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان به مناطق عملیاتی خوزستان و جزیره خارک معطوف می شود اضافه کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی به استان خوزستان سه روزه و جزیره خارک یک روزه برگزار می شود و حدود 90 درصد اعزام ها مربوط به استان خوزستان و 10 درصد اعزام ها مربوط به جزیره خارک بوده است.
 
همچنین درویشی با اشاره به اینکه امروز بیست و چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی به سمت سرزمین های نور به راه افتاد افزود: در سفر به استان خوزستان بیشترین یادمان هایی که مورد بازدید قرار گرفتند شامل یادمان های والفجر 8, شهدای شرق کارون, شلمچه, هویزه و معراج الشهدا می شود.
 
وی اضافه کرد: همچنین یادمان شهدای خلیج فارس, مناطق بمباران شده خارک و کشتی غرق شده خارک از دیگر مناطقی است که توسط دانش آموزان استان بوشهر مورد بازدید قرار می گیرند.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات