همایش میقات صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس

باحضور بسیجیان بندرعباس, همایش میقات صالحین در گلزار شهدای بندرعباس برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۸۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به مبارزه با استکبار افزود : مبارزه با استکبار ریشه در تاریخ بشریت دارد و از آدم تا خاتم این مبارزه ها خواهد بود  چرا که همواره دو خط حق و باطل در تقابل با هم هستند و مصداقش قابیل و هابیل ، فرعون و حضرت موسی، یزید و امام حسین(ع) و در مقطع معاصر ما پهلوی و حضرت امام (ره) بود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، گفت: مبارزه با استکبار جزء ذات دین ماست و دعوت به الله و مبارزه با طاغوت از ارکان مبارزه ی ناب است و قابل تفکیک نیست .

وی، خطاب به بسیجیان افزود دشمن هرگز از شما راضی نخواهد شد و 37 سال است که ملت ما زجر ها و سختی ها را متحمل شده است و توانسته است دنیا را در پیچش تاریخ قرار دهد و هیمنه تاریخ را فرو بریزد و به عنوان الگو برای جوانان کشورهای  تحت ستم که باعث شده هسته های مقاومت تشکیل گردد و لذا امکان مصالحه با استکبار نیست .

وی بیان داشت: علت اصلی دشمنی های استکبار شکست آنان در عرصه های مختلف با شما مردم بسیجی است و از آغاز انقلاب تا کنون با ملت ایران دشمن بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با نفوذ  در کشور به اهداف برنامه ریزی خود دست یابند.

ارسال نظرات