استاد حوزه و دانشگاه:

مواضع رهبری مبنا دینی دارد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مواضع رهبری مبنا دینی دارد افزود: حمایت از مواضع رهبری در جامعه یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۸۵۹۰۷۰۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرحسین اشکوری، در چهارمین یادواره اولین شهدای صالحین بسیج که در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) با بیان اینکه هیچ مکتب و جریانی به اندازه دین مقدس اسلام برای شخصیت انسان ارزش قائل نیست اظهار کرد: اسلام برای حیات و هویت واقعی انسان ارزش بالایی قائل است.

وی با بیان اینکه اقتدار ملی، قدرت دفاع و دانش نظامی ما در منطقه بسیار بالا است گفت: با وجود رهبری آگاه و بیدار و وحدت میان امت و ولایت فقیه، دشمن کاری نمی‌تواند انجام دهد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خطر نفوذ دشمن یکی از تهدیدات اصلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: جنگ ما برای حاکمیت دین اسلام است.

حجت‌الاسلام اشکوری ضربه زدن به جایگاه ولایت‌فقیه را از اهداف دشمنان در فتنه 88 عنوان کرد و گفت: امروز شیوه دشمنی‌ها تغییر یافته است و دشمن با تحریف سخنان رهبری بدنبال نابودی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مواضع رهبری مبنا دینی دارد افزود: حمایت از مواضع رهبری در جامعه یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز شعار "مرگ بر آمریکا" خاکریز و سدی برای عدم نفوذ دشمن است گفت: ولایت‌فقیه برج مراقبت انقلاب است.

حجت‌الاسلام اشکوری فرهنگ عاشورا را فرهنگ مبارزه با دشمن دانست و گفت: امام حسین(ع) هیچ نرمشی در برابر دشمن نشان نداد، حتی آب را نیز از دشمن درخواست نکرد.

وی با بیان اینکه در هیچ جای از واقعه عاشورا بحث سازش دیده نمی‌شود گفت: دشمن نیز تلاش بسیاری در راستای تحریف فرهنگ عاشورا دارد که باید مسئولین با بصریت کامل در برابر این تحریف هوشیاری نشان دهند.

به گزارش بسیج؛ مراسم چهارمین بزرگداشت اولین شهدای صالحین بسیج کشور سردار شهید هدایت درویشوند فرمانده سپاه ناحیه رودبار، طلبه شهیده زهرا دقیقی و دانش‌آموز بسیجی سیدمحمدعلی فلاح‌عباسی با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار