خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در آیین گرامیداشت شهید وحید نومی از شهدای مدافع حرم که چند روز پیش در بیجی عراق به شهادت رسید، از شهدای مدافع حرم به عنوان ذخایر نسل های آینده امت نام برد.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۰۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد زارعی با اشاره به اهمیت، ارزش و عظمت ایثار، دلاوری و از خود گذشتگی این شهدا، بر ضرورت قدردانی و تجلیل و تکریم این ارزش ها تأکید کرد.

وی گفت: تجلیل از مقام شهدا و ذکر یاد و خاطرۀ آنها کمترین کاری است که می توانیم برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم و باید خود را مکلّف به ادای دِین خویش در برابر شهیدان بدانیم.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز شهدا را سرمایه های بزرگ ملی و معنوی برای همۀ اعصار و دوران ها دانست و افزود: با توجه به موقعیت کنونی جهان اسلام و شرایطی که پیش آمده، وجود این شهدا ما را در برابر آیندگان رو سفید خواهد کرد و خون شهیدان آبروی نسل ما را خواهد خرید.

زارعی شهدا را تاریخ سازان انقلاب و نظام اسلامی و تداوم و بقای این نظام را در گرو پیروی از راه آنها دانست.

آیین بزرگداشت شهید وحید نومی از شهدای مدافع حرم در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به همت سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار شد که در آن شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی کلان شهر تبریز و جمعی از مسئولان دیگر آذربایجان شرقی همراه مردم حضور داشتند.

ارسال نظرات