عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بسیج؛

دولت در اشاعه فرهنگ صرفه جویی تلاش کند

اگر تمامی وزرا و مسوولین رده بالای کشور تصمیم بگیرند تا جایی که امکان دارد ازکالاهای داخلی و خودی استفاده کنند می توانند برای مردم الگوسازی کنند.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۱۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
حجت الاسلام مفید کیائی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: با کمال تاسف شاهد هستیم که مملکت ما مملو از کالاهای خارجی و لوکس شده است.

وی با بیان اینکه از دولت فعلی در اصلاح الگوی مصرف توقع بیشتری می رفت تصریح کرد: با تاکیداتی که مقام معظم رهبری روی این مسئله داشتند و از اوایل کار این دولت این توصیه را داشتند که سعی کنید حتی آنچه که روی میزها یتان هست ایرانی باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی که مقام معظم رهبری به این صورت روی اصلاح الگوی مصرف تاکید دارند باید به سایر مسائل نیز تسرّی پیدا کند و هر چه بتوانیم از استفاده و واردات کالاهای خارجی کم کنیم به نفع کشور و ملت است.

نماینده مردم البرز در ادامه گفت: یکی از راه های اقتصاد مقاومتی این است که از کالاهای داخلی استفاده کنیم و کمتر به کالاهای خارجی متکی باشیم ولی ما تا خودمان عامل نباشیم نمی توانیم دیگران را وادار به این کار کنیم.

کیائی نژد در خاتمه یاد آور شد: اگر تمامی وزرا و مسوولین رده بالای کشور تصمیم بگیرند تا جایی که امکان دارد ازکالاهای داخلی و خودی استفاده کنند می توانند برای مردم الگوسازی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها