رئیس مجمع عالی بسیج لرستان گفت: برنامه استراتژیک کارگروههای تخصصی مجمع عالی بسیج لرستان تدوین می شوند.
کد خبر: ۸۵۹۰۹۰۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام قاسم متقی نیا در جریان دیدار اعضای مجمع عالی بسیج استان لرستان با استاندار این استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت هشت کارگروه تخصصی در مجمع عالی بسیج استان گفت: یکی از اولویت های مجمع تدوین برنامه استراتژیک برای هر یک  از کارگروهها است؛ البته تدوین این برنامه را برای اینکه بتوانیم پاسخی برای رفع نیازهای استان پیدا کنیم فارغ از هرگونه شتاب زدگی انجام خواهیم داد.

وی از استاندار لرستان خواست که برای تدوین برنامه های استراتژیک کارگروههای تخصصی بسیج در حوزه های مختلف کشاورزی، اجتماعی، مسائل شهری، تلفیق، سلامت، سد سازی، تربیت و آموزش و دیگر کارگروهها نمایندگانی با صبغه فرهنگی به مجمع معرفی شوند.

رئیس مجمع عالی بسیج لرستان همفکری نظامند با صاحب نظران بسیجی و وفاداران انقلاب اسلامی در راستای اجرای تدابیر ولی امر مسلمین آیت الله خامنه ای و ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی را از جمله اهداف مجمع عالی بسیج عنوان کرد و گفت: در واقع این مجمع تفکر نظام سازی در جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کند.

متقی نیا با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بعد از چند دهه انجام کار بر اساس آزمون و خطا دیگر پذیرفتنی نیست اظهار کرد: در این مجمع تصمیم سازی های شهرستانی و استانی بر اساس کارگروهی انجام خواهند شد.

وی شناسایی نیروهای فکری و جلوگیری از دوباره کاری ها در راستای کاهش هزینه های تحمیلی بر مردم را از دیگر اولویت مجمع عالی بسیج استان لرستان برشمرد و ادامه داد: این مجمع به عنوان یک بازوی فرهنگی در کنار مسئولان است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان لرستان گفت: مجمع عالی بسیج با پیشنهاد سردار نقدی رئیس سازمان بسیج متضعفین و با تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

ارسال نظرات