مراسم تشییع پیکر مسن ترین پدر شهید کشور صبح امروز همزمان با روز شهادت امام سجاد(ع) با حضور عموم مردم تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۹۲۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تشییع پیکر مسن ترین پدر شهید کشور صبح امروز همزمان با روز شهادت امام سجاد(ع) با حضور عموم مردم در تهران برگزار می‌شود. این مراسم ساعت 10 صبح یکشنبه 17 آبان ماه 94 ، ساعت 10 صبح از میدان اصلی شهرری در جوار حرم عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز می‌شود. در این مراسم، جمعیت تشییع کننده به همراه پیکر مطهر این پدر شهید پس از طی مسیر خیابان حرم و بازار قدیمی ری، وارد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) می‌شوند.

«محمودعلی چراغلو» پدر شهیدان «هادی و امیر علی چراغلو» صبح روز شنبه 16 آبان ماه 94 به لقاءالله پیوست. این پدر شهید که مسن‌ترین پدر شهید کشور بود در سن 110 سالگی در بیمارستان پانزده خرداد ورامین به علت کهولت سن ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سال گذشته همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان به‌همت مجموعه شهرستان قرچک و با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عاشقان ایثار و شهادت از زنده یاد محمودعلی چراغلو پدر شهیدان هادی و امیرعلی چراغلو به‌عنوان مسن‌ترین پدر شهید کشور تجلیل شد.

او سال گذشته در جریان بازدید مسئولین و امام جمعه شهرستان قرچک گفت: «پس از شهادت فرزندانم از خداوند هیچ چیز نخواسته ام و تنها آرزویم دیدار با مقام معظم رهبری است که اگر این آرزویم برآورده شود هیچ خواسته ای دیگر از خدا ندارم.»

شهید امیرعلی چراغلو در 24 مهرماه سال 1359 در سن 18 سالگی در جریان دفاع از خرمشهر و هادی چراغلو 21 دی‌ماه سال 1365 خورشیدی در سن 21 سالگی در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات