خبرهای داغ:
ترکاشوند
نظر شجونی درباره دیدار علوی با خاتمی در گفتگو با بسیج:
دولت یازدهم دیدار با سران فتنه را عیبی نمی داند؛ متاسفانه بعضی ها بدشان نمی آید که حرف های رهبر معظم انقلاب را گوش ندهند و با آمریکا پیوند برقرار کنند یا با بعضی اصلاح طلب هایی که به عقیده بنده مرتد هستند رابطه داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۹۰۹۵۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به دیدار وزیر اطلاعات با یکی از سران فتنه گفت: آقای علوی و رئیس آن آقای حسن روحانی بین کارگزاران و اصلاح طلب هاست؛ ما جزئیات دیدار وزیر اطلاعات و یکی از سران فتنه را نمی دانیم و باید ببینیم که آنها در جزییات و در جلساتشان چه می گویند.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم دیدار با سران فتنه را عیبی نمی داند؛ متاسفانه بعضی ها بدشان نمی آید که حرف های رهبر معظم انقلاب را گوش ندهند و با آمریکا پیوند برقرار کنند یا با بعضی اصلاح طلب هایی که به عقیده بنده مرتد هستند  رابطه داشته باشند.

شجونی افزود: اصلاح طلب ها در آخر راه آمریکا را ادامه می دهند؛ در روز 13 آبان شعاری در دست یک جوان دیدم که نوشته بود با اجازه مسوولین غرب گرا مرگ بر آمریکا؛ این تعبیر خیلی جالب و قشنگ بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه بعضی روزنامه ها  و رسانه ها تصویر آدم های مترود را که مهره های سوخته هستند منتشر می کنند و سعی در بزک کردن چهره آنها دارند؛ این اقدامات و دیدار با سران فتنه دهن کجی و کرکری خواندن برای نظام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار