مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با بسیج مطرح کرد؛

بسیج پیشرو در مقابله با تهاجم فرهنگی در کشور

حجت الاسلام مسعودی گفت: فضای پایگاه های بسیج بهترین فرصت در هر محله جهت آگاه سازی مردم می باشد چراکه بسیجیان با اخلاق پسندیده دینی که دارند می توانند نقش موثری داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۹۰۹۷۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در خصوص تهاجم فرهنگی حاکم در کشور و نقش بسیج اظهار داشت: دشمن از هر لحظه ای در جهت ضربه و دشمنی با ایران استفاده می کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر موضوع مقابله با تهاجم فرهنگی در ایران اسلامی تاکید داشتند و فرمودند در جهت رفع این معضل تمامی ملت باید بسیج شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص نقش بسیجیان در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: بسیجیان در ابتدا باید راههای نفوذ دشمن را شناسایی و بررسی کنند و با بهره گیری از نقاط دینی، دستورات اخلاقی و پرورش استعداد های دین در مقابل آن ها ایستادگی کنند.

وی هجمه فرهنگی را مهمترین مشکل کشور دانست و گفت: مسئولین تصمیم گیر در بودجه کشور باید قانع شوند که ترویج تهاجم فرهنگی در کشور مهمترین مشکل می باشد جراکه دولت و دولتمردان باید در مقابل این موضوع ایستادگی کنند.

حجت الاسلام مسعودی در ادامه گفت: فضای پایگاه های بسیج بهترین فرصت در هر محله جهت آگاه سازی مردم می باشد چراکه بسیجیان با اخلاق پسندیده دینی که دارند می توانند نقش موثری داشته باشند.

وی درپایان گفت: اگر غمخوار کشورمان هستیم و می خواهیم شاهد توسعه های روزافزون در زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشیم باید دشمن خود را بشناسیم چراکه تمام اصول ایران را با هجمه فرهنگی در تیررس خود قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها