آسمان تهران نیمه ابری تا ابری و غبار الود دربعضی ساعات بارش باران و در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی و باران پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۵۹۱۰۱۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش بسیج، براساس داده ها و الگوهاي پیش یابی هواشناسی امروز در سواحل دریاي خزر و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می شود که بتدریج از میزان ناپایداري دراین مناطق کاسته می شود.

همچنین با تاثیر موج دیگري در غرب و بتدریج در دامنه هاي البرز، ابرناکی و بارش رخ خواهد داد. در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور در جنوب فارس،هرمزگان،جنوب سیستان وبلوچستان وجنوب کرمان افزایش ابر و رگبار ورعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

از روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و دامنه هاي جنوبی البرز ابرناکی و بارش باران پیش بینی می شود که در مناطق کوهستانی شمال غرب و ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس بارش به صورت برف خواهد بود.

 روز سه شنبه گستره بارش ها کل نیمه غربی، بخش هایی از مرکز، شرق، شمال شرق و ارتفاعات جنوب شرق کشور را فرا می گیرد. لازم به ذکر است که در روز سه شنبه نواحی غربی خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان البرز امروز نیمه ابری در پاره ای نقاط غبار محلی و بارش باران خواهیم داشت و همچنین فردا آسمان البرز نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط غبار محلی و بارش باران پیش بینی می شود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری و غبار الود ودر بعضی ساعات بارش باران خواهیم داشت و همچنین فردا اسمان تهران نیمه ابری تا ابری وغبار الود ودر بعضی ساعات بارش باران پیش بینی می شود.

بیشینه وکمینه هوای تهران به ترتیب 16 و 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
ارسال نظرات