رستم فتحی از سمت شهرداری نمین استعفا داده و با پنج رای اعضای شورا سید احمد موسوی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۰۸۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

زاهد آهنگری، رئیس شورای اسلامی شهر نمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمین، با اشاره به اینکه اختلافات، چالش ها و تنش ها در سطح شورای شهر و مسئولان حاکم شده بود، اظهار کرد: برای پایان بخشیدن به تنش ها و اختلافات و رهاییدن شهر از وضعیت کنونی بنده، خانم شاداب و آقای فرزین به صورت کتبی، شفاهی و حضوری خواستار استعفای شهردار شده بودیم.

زاهد آهنگری میناباد گفت: بنده وضعیت شهر و تصمیم شورا را در خصوص مدیریت شهری را به آقای فتحی شهردار نمین اعلام کردم و وی با بیان اینکه پس از مشورت با خانم جعفری و آقای جهانگیری دو عضو دیگر شورای شهر نظر خود را اعلام خواهم کرد، دو روز بعد با بیان اینکه دو عضو شورا از بنده حمایت می کنند، حاضر به استعفا از سمت خود نشد.

وی افزود: پس از آن با توجه به اینکه اعضای شورا در خصوص کمیسیون ها نیز معترض بودند،در نشستی که با فرمانداری نمین داشتند، فرماندار خواست بود یا تمام اعضای شورا از شهردار حمایت کنند یا که اقدام به برکناری وی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر نمین بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد شهروندان از وضعیت مدیریت شهری ناراضی بودند، مجددا با گفتگویی که با شهردار داشتیم وضعیت شهر را تشریح کرده و گفتیم که با توجه به اینکه شهروندان، برخی مسئولان و اعضای شورا از عملکرد شهرداری راضی نبوده و نسبت به ارائه استعفا اقدام کن اما وی ابتدا از استعفای خود طفره رفت.

وی اضافه کرد: اما با توجه به اینکه خانم جعفری و آقای جهانگیری دو عضو دیگر شورا تصمیم بر عزل وی گرفتند، مجدداً تصمیم شورا را به شهردار اعلام کردیم تا اینکه وی حاضر به استعفاء از سمت شهرداری شد.

آهنگری گفت: اعضای شورای شهر نمین با پنج رای استعفای آقای رستم فتحی شهردار نمین را قبول کردند و با پنج رای نیز آقای سید احمد موسوی مسئول اسبق قسمت طرح و برنامه ریزی شهردرای نمین را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

وی افزود: در حال حاضر آقای موسوی به عنوان سرپرست بوده و آقای مرتضی مقدم به عنوان شهردار آینده نمین در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آقای مقدم در حال حاضر در مرحله گزینش و طی مراحل قانونی است.

وی خاطر نشان کرد: اختلافات موجود در بین اعضای شورای شهر در مدیریت شهری تأثیرگذار بوده و همه انرژی اعضا معطوف به اختلافات شده و زمانی برای برنامه‌ریزی شهری اختصاص نمی‌یافت.

ارسال نظرات