رسانه تریبون مطالبات مردم است

رییس سازمان بسیج رسانه کشور بر استفاده از ظرفیت رسانه ایی برای پویایی اقتصاد، فرهنگ، هنر، گردشگردی و معرفی جاذبه ها مناطق مختلف کشور، زبان و فرهنگ تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۴۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور در مراسم جلسه حضور اصحاب رسانه کردستان در محل خبرگزاری فارس اعلام داشت: برگزاری چنین جلسلات تخصصی سطح کمی و کیفی رسانه را ارتقا می بخشد.

وی با بیان اینکه جمع بسیج رسانه با فضای عطر آگین بسیجی ارتباط دارد، گفت: مسئولیت بسیجیان رسانه سنگیت تر است و کار در حوزه رسانه نیازمند عزم جدی و فضای بسیجی وار، ایثار و از خود گذشتگی را می طلبد.

بصیری افزود: در حوزه کار رسانه ای ؛خبرنگار و رسانه در خدمت مردم، اسلام؛ آرمان های نظام و انقلاب هستند و با همه آنچه که در توان دارند پای کار می آیند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مظهر حضور مردم است؛ گفت: همه ما بویژه قشر رسانه در قبال بازگو کردن واقعیت ها؛ انتظار، دغدغه ها؛ مشکلات و مطالبات مردم مسئول هستند و با قلم نوشته خود آن را پیگری کرده و به نتیجه می رسانند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: با وجود سلایق و نظرات مختلف در تمامی حوزه ها اما در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب همه در یک جهت و آن حفظ اقتدار و حاکمیت کشور حرکت می کنیم.

وی به شکل گیری جریان های ضد اسلام و افراطی امروزه در دنیا اشاره کرد و گفت: همه این گروه ها با اسلام مقابله می کنند و با آرمان های نظام و جمهوری اسلامی نیز به مبارزه می پردازند.

بصیری گفت: دشمنان امروزه تمام توان خود را برای از هم گسیختن کشورهای اسلامی کشورهای مقتدری که در مقابل رژیم صهیونیستی قد علم می کردند، بکار برده است و به دنبال ایجاد جنگ فرسایشی و به جان هم انداختن کشورها است.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه به مسئولیت اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: کار در این حوزه بسیار مهم است و برای بازگو کردن مسائل موجود در جامعه؛ سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی و بازگو کردن حقایق باید با تمام توان پای کار آمد.

وی به معنای واژه بسیج و کار دلسوزانه و متعهدانه اشاره کرد و گفت: اگر چه کار در حوزه رسانه بسیار دشوار است امام بسیجیان و دلباختگان در این حوزه همانند دیگر عرصه های علمی؛ فناوری در حوزه فرهنگی و رسانه ای در مقابل خوراک بیگانگان باید موفق عمل کنیم.

وی موفق عمل کردن اصحاب رسانه دیگر شهرها و استان ها را همانند رسانه های پایتخت را مستلزم حضور فعال، هم افزایی، اعتماد به نفس عدم تقلید و استفاده از ظرفیت ها و امکانات برای بازگو کردن مشکلات و مطالبات ویژه همان مناطق با زبان هنرمندانه عنوان کرد.

بصیری تاثیر رسانه ای را حتی در انتقال مسائل شهر و استان برای پویایی اقتصاد، فرهنگ، هنر، گردشگردی و معرفی جاذبه ها مناطق مختلف کشور، زبان و فرهنگ عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه باید در این زمینه پویا و فعال باشند و نه فقط به تقلید از نوع نگارش خبرها اکتفا کنند بلکه خود خلاق و نو آور باشند.

وی در ادامه به ارائه تصویری که دنیای غرب و کشورهای استعماری از کشور ایران اسلامی به دنیا آن طوری که خود می خواهد، اشاره کرد و گفت: این وظیفه رسانه و اصحاب قلم است که حقایق را در این زمینه بیان کنند و مانع از هجمه نادرست غرب بر اذهان مردم دینا شوند.

وی در ادامه بیان داشت: 16 کانال های ماهواره ای برای توهین به مقدسات اهل تسنن و تشیع برنامه ریزی شده اند و باید ماهیت پشت صحنه این فضایی که دشمن طراحی کرده است به همه نشان داده شود و اهداف دشمن شناسایی شود.

رسانه تریبون مطالبات مردم است

رییس سازمان بسیج رسانه کشور رسانه ها را تربیون مطالبات مردم و محل تجمیع آن عنوان کرد و گفت: رسانه و خبرنگار در جایی که پای دفاع از اسلام؛ دین، ارزش های اسلامی و مطابلات مردمی است نباید کوتاه بیاید باید هم در جایی نرم و روان و در جایی نیز تند و تیز به جهت اصلاح امور اقدام کند.

وی در پایان برای همه اصحاب رسانه که در خط مقدم مبارزه با نیات پلید استکبار و دشمنان اسلام هستند ؛ آرزوی موفقیت کرد و گفت: همه ما باید زیر سایه اسلام با وحدت و همدلی و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه رسانه و جبهه فرهنگی باید همگام و موفق عمل نماییم


ارسال نظرات