فرماندار بندرعباس، گفت: مهم‌ترین رسالت جوانان در جهت توسعه و بالندگی ایران اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۶۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان بندرعباس، دانش آموزان نخبه بسيجي به مناسبت سيزده آبان روز دانش آموز با احمد پويافر فرماندار بندرعباس ديدار نمودند .

 فرماندار بندرعباس در اين ديدار ضمن تبريك و گراميداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره حماسه های شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده اظهار داشت : امروز بسیج دانش آموزی به عنوان نهادی برخواسته از بطن دانش آموزان در مدارس کشور در کنار تعلیم و تعلم ، در جهت آرمانهاي انقلاب و اسلام نقش مهم و موثری ایفا می کند.

 نماينده عالي دولت در شهرستان بيان داشت: رسالت بسیج كار جهادي در همه عرصه های علمی ، فرهنگی و اجتماعی است و علم و دانش یکی از رسالت مهم و خطیری است که بسیجیان باید نسبت به آن احساس تکلیف کنند.

 اين مقام مسئول افزود: دشمن امروزه در صدد توطئه افكني در جامعه اسلامي است و ايران اسلامي ما هم در سايه تفكرات و تمهيدات مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي هستيم و با استفاده از دانشمندان و نخبگان ، از جمله نخبگان علمي و هسته اي توانسته ايم با سربلندي و با قدرت بيش از پيش مقابل دشمنان اسلام مقاومت كنيم .

 احمد پويافر بیان داشت: شهید حسین فهمیده نخبه شهادت ، ایثار و شجاعت بوده است شما دانش آموزان نیز علاوه بر محصل بودن در مرحله اول باید بسیجی باشید.

وی افزود: از دانش آموزان نخبه بسیجی این شهرستان خواست که با افزایش سطح آگاهی خود درعرصه های مختلف موجبات رشد کشور را درآینده فراهم سازند.

پويافر در پايان گفت: ترویج تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی ، علمی، ورزشی از مهم‌ترین رسالت جوانان در جهت توسعه و بالندگی ایران اسلامی می باشد.

ارسال نظرات