خبرهای داغ:
عضو شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با بسیج:
یک عضو شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی گلستان گفت: اقتصاد نفتی به اقتصاد مقاومتی لطمه زده است.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۴۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
مهدی نوری در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان اظهار کرد: مهمترین قسم از اقتصاد مقاومتی، مسائل دانش‎بنیان است و مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان بحث اقتصاد مقاومتی را یک موضوع اساسی دانست و مهمترین شاکله آن را مسائل دانش‎بنیان عنوان کردند.

وی راهی از نفت یکی از موضوعات اساسی است که می‎توان با اقتصاد مقاومتی در کشور به آن رسید، افزود: ما نگاه زیادی به تحریم و مسائل آن داشتیم اما سیستم نفتی اقتصاد را مورد توجه قرار ندادیم و امروز اقتصاد کشور از این مسئله ضربه خورده است.

عضو شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی گلستان با بیان اینکه تکیه به اقتصادی نفتی باعث شده که به اقتصاد مقاومتی کم توجه‎ای کنیم، ابراز داشت: نگاه مسئولان امروز به اقتصاد در منابع محدود گازی و نفتی است و این امر موجب شده که ما در مسائل اقتصادی به مذاکره تن دهیم و مجبور شدیم.

نوری خاطرنشان کرد: اگر فروش نفت ما در پسابرجام چندین برابر هم شود ممکن است با یک ابر روند یا مگاترن اقتصاد نفتی ما باز دوباره تحت شعاع مسائل دیگر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نفت دارای منابع محدودی است، بیان داشت: ما در بلند مدت از فروش نفت نتیجه نخواهیم گرفت و باید به سمت اقتصادمقاومتی که بر اساس یک اصول علمی است روی بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها