سومین کارگاه آموزشی کنگره شهدای سراسر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۵۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین کارگاه آموزشی کنگره شهدای سراسر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد آغاز و سه کلاس فرهنگی، جمع آوری و ادبیات(چاپ، تدوین و نشر کتاب) امروز برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه آئین افتتاحیه این کارگاه آموزشی دو روزه که با حضور مسئولان کنگره شهدای یازده استان کشور آغاز شده، به خبرنگار بسیج گفت:‌ برگزاری کنگره اثرات ذی قیمت و قابل توجهی برای استان چهارمحال و بختیاری دربر داشت.

سردار رضا محمد سلیمانی، افزود: یازده استانی که قرار است کنگره شهدا را برگزار کنند در اینجا گردهم آمدند تا از تجارب و اثرات ذی قیمتی که استان بدست آورده استفاده کنند و این فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

سردار محمد سلیمانی، درباره دست آوردهای ارزشمندی که کنگره شهدا برای استان در پی داشته است خاطر نشان کرد: از مهم ترین دستاوردهایی که این کنگره دربرداشته است می توان به اخلاص و اعتقادی که فضای کنگره ایجاد کرده اشاره کرد که بدون تردید فضای استان از این تأثیر متاثر شد.

وی، ادامه داد: همچنین کارهای هنرمندانه و آثار ماندگاری همچون آثار شنیدنی، دیدنی و نوشتاری است که به دنبال فرآیندی برای نشر آنان هستیم که بحمدلله در این زمینه نیز موفق بوده ایم که کنگره باعث جمع آوری 500 هزار سند از آثار شهدا گردیده است که این آثار بعد از کنگره برای استان به یادگار خواهد ماند.

دبیر ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، در ادامه به عزم ملی و جدی و عمومی مردم و مسئولین برای برگزاری کنگره شهدای استان اشاره کرد و گفت: همه ی مردم و مسئولین که دل در گرو شهدا داشته و بدنبال ادای دین به شهدا بودند در برگزاری کنگره سهیم بودند و برای برگزاری کنگره زحمت کشیدند .

گفتنی است: در این روز، سردار علی ناظری ، نماینده سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور و دکتر اسماعیل احمدی، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج کشور به ایراد سخن پرداختند.

ارسال نظرات