خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان گفت: همزمان با ماه محرم تعداد ۷۰ جلسه گفتمان دینی با موضوع آسیب های عزاداری در مساجد و مدارس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۸۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از تاکستان حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان با اعلام این مطلب گفت: نهضت حسینی(ع) و حماسه عاشورا، تجدیدحیات اسلامی و اوج و قله تاریخی مقابله با ستم و ستمگر و احیاء حق طلبی و عدالت خواهی است که همان روح فرهنگ تشیع است.

وی افزود: واقعه عظیم عاشورا همچون مشعل راهی برای شیعیان، مسلمین و بلکه تمام بشریت در عرصه جهاد با کفر، استبداد و استکبار بوده و به همین دلیل همیشه این سرمایه بزرگ، در معرض آسیب انحرافات رفتاری و نظری بوده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در روزگار ما نیز آفات و انحرافاتی که مایه وهن این حماسه عظیم است در زمینه مراسم تعزیت و مجالس سوگواری، رخ داده و موجب نگرانی علماء، فرهیختگان و ارادتمندان سیدالشهداء(ع) شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان به خط مشی ها و سیاست های اجرایی اداره تبلیغات اسلامی در زمینه زدودن انحرافات از چهره عزاداری ها گفت: غنابخشی فکری و محتوایی مجالس و مراسم سوگواری درجهت ارتقاء و تعمیق بصیرت و معرفت اقشار و آحاد جامعه درباره فلسفه، عمق و ابعاد و تعلیمات و تبعات حماسه حسینی(ع) و مقابله با تحریفات و اکاذیب پدید آمده در این زمینه از مهمترین خط مشی ها و سیاست های اجرایی اداره تبلیغات اسلامی در زمینه زدودن انحرافات از چهره عزاداری ها بوده است.

وی برگزاری گفتمان دینی را راهکار مهمی در جهت نیل به این هدف دانست و تصریح کرد: برگزاری گفتمان دینی یکی از مهمترین راهکارهای مبارزه فرهنگی با بروز انحرافات در محافل و مجالس عزاداری است و اداره تبلیغات اسلامی نیز در این راستا و همزمان با ماه محرم تعداد ۷۰ جلسه گفتمان دینی با موضوع آسیب های عزاداری را با استفاده از اساتید مجرب استانی و شهرستانی در مساجد و مدارس شهرستان تاکستان کرده است.

 

1007/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها