مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام در دوره تربیت و تعالی ناحیه ای درجمع بسیجیان گفت: نماز و روزه جنبه فردی و امربه معروف و نهی ازمنکر جنبه اجتماعی دارد، اما امر به معروف ونهی از منکر گل سرسبد احکام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۹۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

 
حجت الاسلام سید جعفر احمدی با اشاره به این که امر به معروف ونهی از منکر دو واجب فراموش شده از فروع دین است، گفت: ما نباید نسبت به جامعه اسلامی بی تفاوت باشیم اگر این دو فریضه الهی فراموش شود مثل مرده ها در بین زنده ها هسیتم.

وی افزود: اگر گناه و فساد در کانون خانواده عادی جلوه نماید، کم کم آفت ها به بدنه جامعه سرایت کرده و تر و خشک را با هم می سوزاند.

احمدی با بیان خاطراتی از مشی و سیره بزرگان دین و شهدا نسبت به اجرای احکام الهی تصریح کرد: نماز و روزه جنبه فردی و امربه معروف ونهی ازمنکر جنبه اجتماعی دارد، اما امر به معروف و نهی از منکر گل سرسبد احکام اسلامی است.

وی تاکید کرد: امر به معروف ونهی ازمنکر نسبت به واجبات دیگر پایه است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر این تفکردر جامعه اسلامی حاکم شود و همه به وظیفه شرعی ودینی خود عمل نمایند جامعه ی همیشه تازه و شاداب داریم.

 مسئولدفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام در پایان درباره مراحل و شیوه های بیان امر به معروف ونهی ازمنکر به طور مبسوط سخن گفت.

گفتنی است؛ دوره تربیت و تعالی ناحیه ای بسیج به همت عقیدتی سیاسی و تعلیم و تربیت سپاه تربت جام همزمان با ماه محرم و دهه استکبار ستیزی در مسجد جامع روستای مومن آباد برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها