در یادواره شهدای دلیجان عنوان شد:

دشمن از اول انقلاب در صدد نفوذ بوده است

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مصلی بقیه الله شهرستان دلیجان گفت: قدرت جمهوری اسلامی و تاثیر گذاری آن در سطح منطقه حاصل ایثارگری های شهیدان است.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۰۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸

ایشان در ادامه افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان نظام جمهوری اسلامی توطئه های زیادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده اند که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و همراهی مردم در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام مانده اند.

وی به راه انداختن جنگ 8 ساله ، حمایت از گروه های تروریستی ، تلاش در جهت اختلاف افکنی قومی و مذهبی را بخشی از این توطئه های دانستند و افزودند : طی 5 سال گذشته استکبار جهانی با وضع تحریم های بی سابقه در صدد فشار بر ملت ایران برآمدند تا بدینوسیله مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند اما با مقاومت و پایداری مردم مثل گذشته شکست خوردند.

عضوهیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ آمریکا ادامه داد: دشمن از اول انقلاب در صدد نفوذ بوده است و گاه با استفاده از چهره هایی همانند بنی صدر تلاش میکرد تا در مسیر پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی خلل ایجاد کند، که البته با بصیرت ملت ایران پاسخ دندان شکنی دریافت کرده اند.

ایشان همچنین اسناد به دست آمده از لانه ی جاسوسی را نشان گر تلاش دشمن برای نفوذ در عرصه های مختلف دانست.

مردم ولایتمدار شهرستان دلیجان 200 شهید و صد ها جانباز و آزاده در راه استقلال و آزادی ایران اسلامی اهداء کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار