خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) گفت: وظیفه پیشکسوتان جهاد و شهادت کار فرهنگی و آشنا کردن نسل جوان با رسالت عظیم شهدا و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۱۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، سردار ناصر باباخانی روز یکشنبه در محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت که در حسینیه تیپ انصارالرسول برگزار شد افزود: امروز پیشکسوتان با توجه به جنگ نرم دشمن وظیفه سنگینی بر عهده دارند و همان طور که در دفاع مقدس مردانه ایستادند امروز نیز از آرمانها و ارزش های والای اسلامی، انقلاب و ولایت فقیه دفاع می کنند.
وی با بیان اینکه امنیت و سربلندی امروز کشور ما مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و خانواده های آنان است، تصریح کرد: پیشکسوتان همواره بر عهد و پیمان خود استوار و پا برجا هستند و تلاش می کنند در جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های فرهنگی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره راه اسلام ناب را بپیمایند.
سردار باباخانی خاطرنشان کرد: بیداری ملت ها و مسلمانان کشورهای جهان را می توان به تاسی از انقلاب اسلامی دانست که بخش بزرگی از این موفقیتها مرهون صبر و ایستادگی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.
وی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: این قشر باید در جامعه مورد عزت و احترام همیشگی قرار گیرند.
در ادامه بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه جوانرود تجلیل شدند.
ارسال نظرات