آمریکا یک لحظه ازتوطئه علیه ما غافل نمی شود

مدیر موسسه غدیر ولایت با کالبد شکافی توطئه های آمریکا در دهه های گذشته و حال کشورمان گفت: با مرور برگ به برگ انواع کودتا و طرحهای آمریکا که در زمینه های مختلف در قبل و بعد از انقلاب برای کشورما ن برنامه ریزی کرد نشان از عمق نفوذ و توطئه علیه نظام بود.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۱۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
همایش سیاسی هیات عاشقان ولایت با هدف بصیرت افزایی باحضور گسترده و پرشکوه فرماندهان حوزه ها وپایگاههای مقاومت  بسیج خواهر وبرادر ، مربیان وسرگروههای حلقه های صالحین سپاه ناحیه  خمین در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
سردار محمد تهرانی مقدم در این همایش گفت: با تمام توطئه ها و تلاشی که آمریکا به شکل مستقیم وغیر مستقیم از راههای مختلف برای براندازی نظام انجام داده ، با یاری خدا و مسوولان  متعهد ، مقتدر وحضور مردم  شجاع ومبارز کشورمان در صحنه این تلاشها نتیجه بخش نبودند.
تهرانی مقدم ادامه داد: گفته امام راحل (ره) که آمریکا شیطان بزرگ است  و یک لحظه ازتوطئه علیه ما غافل نمی شود و هر روز در یک لباس در می آید و به تازگی هم در لباس دوستی در آمده اند تا با  نفوذ در عوامل  و تصمیم گیرندگان  اصلی کشور پلها و سنگرها بشکند وضربه نهایی خودش را ناگهانی بزند.
سردار تهرانی مقدم در پایان با اشاره به به سخن شهید والامقام سردار حاج حسن تهرانی مقدم که گفت: (( روی قبرم بنویسید این همان کسی بود که می خواست اسرائیل را نابود کند)) ، افزود:  با موشکهایی که ساخت، با جوانها و نخبگانی  که رشد  و پرورش علمی وفنی داد و روحیه خودباوری و خوداتکا یی را در آنها ایجاد کرد،  با یاری خدا اسرائیل  را نابود خواهند کرد ونظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران همچنان اقتدار خود را  حفظ خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار