رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی:

فصل سوم از همایش چهار فصل شعر بسیج در اراک برگزار می‌شود

علی احمدی گفت: فصل سوم از همایش چهار فصل شعر بسیج با عنوان فصل نینوایی در موضوعات پیامبر رحمت و امت واحده اسلامی، تداوم فرهنگ علوی (غدیر، عاشورا، امید و انتظار)، تداوم حماسه عاشورایی در بیداری اسلامی و راهپیمایی اربعین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۲۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت:این همایش آذر ماه امسال برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این همایش تا 10 آذر ماه فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی همچنین از انتشار فراخوان دومین جشنواره موسیقی خبر داد و گفت: جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی نیز با موضوعات همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بصیرت در مواجهه با فتنه، 9 دی (سالروز بصیرت) و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌شود.

وی شناسایی استعدادهای جدید، جوان، خلاق و متعهد و برنامه‌ریزی برای رشد آنها، گشودن دریچه‌های تازه در رویکرد سرود و موسیقی و ترانه و ایجاد بسترهای همکاری با دیگر هنرها، ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقا و گسترش سطح علمی و فعالیت گروه‌های سرود بسیج و کمک به فرآیند تولیدات هنری را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 30 آذر ماه اعلام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار