خبرهای داغ:
امام جمعه علی آباد کتول:

برجام حلال مشکلات نیست

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به پرونده سیاه سیاست های داخلی و خارجی امریکا گفت: برجام یک پرانتز در روابط ایران و امریکا است اما هیچ گاه سیاست های کلی ما را تغییر نمی دهد.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۹۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: مرگ بر آمریکا نوعی اعلام موضع مقابل شیطان است که تا حد زیادی از نفوذ دشمن جلوگیری می کند و برای پیشگیری کامل از نفوذ، عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ضروری است.

وی با بیان اینکه ضعف گروه 5+1 مقابل نظام اسلامی ایران موجب شد آن ها حقوق ملت ما را به رسمیت بشناسند، اذعان داشت: اگر طرف های غربی به ویژه امریکا احساس می کردند که می توانند جلوی رشد هسته ای ایران را بگیرند، هیچ گاه با ما وارد مذاکره نمی شدند.

موسوی با تاکید بر اینکه مرگ بر امریکا مانند «اعوذ بالله من الشیطان رجیم» است که این لعنت بر شیطان نیز نوعی مصونیت می آورد، گفت: سیاست های کلی جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در رابطه با امریکا تغییر نمی کند و برجام تنها پرانتزی در این روابط است که البته حلال همه ی مشکلات نیست.

وی همچنین تصریح کرد: به لحاظ عملکرد بد دولت امریکا نسبت به ایران در تاریخ روابط این دو کشور روزهای ناخوشایند فراوانی وجود دارد که ذائقه ملت ایران را تلخ کرده است،

موسویبا اشاره به  اینکه جنایات امریکا در رابطه با ایران هر کدام فصل وسیعی است، متذکر شد: دولت امریکا هیچگاه برای ایران قابل اعتماد نخواهد بود زیرا هیچ حرکت زیبا و تحسین برانگیزی در پرونده سیاست های داخلی و خارجی این کشور وجود ندارد و حضورش در کشورهای مختلف با آفت برای آن کشورها همراه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها