رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به دیدار چهارشنبه گذشته خود با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار از معظم له در ارتباط با آموزش آلات موسیقی در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پرسشی داشتم که ایشان بی‌فاصله گفتند مخالفم.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۰۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ مجتبی شاکری در دویست و چهارمین جلسه شورا با اشاره در پیش بودن مراسم اربعین حسینی گفت: این رخداد بزرگ در کره زمین بی‌مانند است چراکه در هیچ جای دنیا نمی‌توان جمعیتی به این عظمت را دید که در یک موضوع خاص و در چند روز مشخص تجمع کنند. جا دارد از تمهیداتی که شهرداری تهران برای این مراسم اندیشیده تشکر کنم.     

وی سپس به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: چهارشنبه گذشته بود که خدمت معظم له رسیدیم و من از خدمت ایشان پرسشی با این مضمون داشتم که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران می‌خواهد کلاس‌های آموزش آلات موسیقی برگزار کند، ایشان بی فاصله فرمودند مخالفم و در ادامه فرمودند چرا این پرسش را از من می‌کنید!

شاکری در پاسخ به معظم له اظهار کرد: به دلیل اینکه گفته می‌شود اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری به تایید شما رسیده است و مسئولیت سازمان نیز با شما است، معظم له بار دیگر فرمودند نخیر من مخالفم. من بار دیگر پرسشی مطرح کردم که آیا اجازه دارم این نظر شما را منتقل کنم فرمودند بله.

مجتبی شاکری در ادامه جلسه و خطاب به چمران گفت: در جلسه گذشته تعرفه بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها در صحن شورا مطرح شد و مقرر شد مواد آموزشی با تایید دو کمیسیون فرهنگی و هنری و برنامه و بودجه جمع بندی شود بنابراین با تو جه به نظر مقام معظم رهبری تدبیری بفرمایید این فهرست اصلاح شود.

ارسال نظرات