جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور 100 درصدی پلیس راهور در معابر پایتخت، از سنگین بودن معابر بزرگراهی تهران به دنبال بارش بامدادی امروز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۰۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسن عابدی، با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت به دنبال بارش باران اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به بارش چند ساعته باران در شهر تهران، وضعیت ترافیکی در اکثر معابر بزرگراهی در وضعیت سنگین قرار دارد.

وی افزود: این وضعیت سنگین ترافیک در بزرگراه نواب و امام علی و همچنین بزرگراه‌های غربی و شرقی در هر دو مسیر رفت و برگشت ادامه دارد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر هیچ آب‌گرفتگی خاصی در سطح معابر وجود ندارد، گفت: در حال حاضر و با توجه به کم شدن میزان نزولات جوی و بارش در پایتخت، خوشبختانه هیچ آبگرفتگی خاصی گزارش نشده است ولی در ساعات اولیه صبح و با وجود اوج بارش باران، برخی معابر پایتخت دچار آبگرفتگی شده بود.

عابدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 100 ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در معابر حضور دارند و در تلاشند تا با بازگشایی معابر، از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری کنند.

 صبح امروز بزرگراه‌های صیادشیرازی، امام علی، چمران، کردستان، یادگار امام، رسالت، همت، حکیم، بسیج و شهید لشکری در نقشه آنلاین ترافیکی تهران با رنگ قرمز و به عنوان بزرگراه‌های دارای بار سنگین ترافیکی مشخص شده اند.

ارسال نظرات