خبرهای داغ:

تشكيل قرارگاه اردوهاي جهادي در استان خوزستان

فرمانده سپاه حضرت ولي‌عصر (عج) خوزستان در جمع اعضاي قرارگاه جهادي استان گفت: ما با تشكيل قرارگاه جهادي به دنبال انسجام‌بخشي فعاليت‌هاي جهادي و هماهنگ و همسو نمودن مجموعه‌هايي كه اعتقاد به كار جهادي دارند مي‌باشيم.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۳۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان:بر اساس ابلاغ سازمان بسيج مستضعفين در تاريخ 13/ 8/94 قرار گاه جهادي استان خوزستان به رياست سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولي‌عصر (عج) خوزستان و با حضور كليه اعضاء قرارگاه تشكيل شد.اين جلسه كه به همت بسيج سازندگي سپاه استان برگزارشده بود، اهداف تشكيل قرارگاه و برنامه‌ها و شرح وظايف كليه اعضا و نحوه‌ي تشكيل كارگروه‌ها تخصصي تبيين گرديد. 

سردار شاهوار پور در ابتدا با گراميداشت سالروز انقلاب دوم ( تسخير لانه جاسوسي) و شهادت جمعي از دانش آموزان انقلابي به دست رژيم پهلوي در سال 57 در خصوص اهداف تشكيل اين قرارگاه گفت: ما با تشكيل قرارگاه جهادي به دنبال انسجام‌بخشي فعاليت‌هاي جهادي و هماهنگ و همسو نمودن مجموعه‌هايي كه اعتقاد به كار جهادي دارند مي‌باشيم. وي ادامه داد: ما در حركت‌هاي جهادي همواره دو هدف را دنبال مي‌كنيم ، يكي توليد و تقويت آن و ديگري رفع محروميت‌ها اعم از فرهنگي و اجتماعي است. 

مهندس مرادي مسئول بسيج سازندگي استان در ابتداي جلسه گزارش كاملي از فعاليت‌هاي انجام‌شده جهادگران استان و توضيحاتي پيرامون فعاليت‌هاي قرارگاه جهادي ارائه نمود. وي در ادامه گفت :وظيفه قرارگاه جهادي مديريت و برنامه‌ريزي حركت‌هاي جهادي در جهت عمق‌بخشي به باورها و ترويج فرهنگ جهادي به‌صورت صحيح در بين اقشار و كليه جهاد گران در عرصه‌هاي سازندگي و محروميت‌زدايي در سطح استان مي‌باشد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها