گلایه های مکرر مردم از قطعی مکرر و کندی اینترنت در نیر

قطعی های اینترنت و سرعت پایین آن در برخی ساعات موجبات ناراحتی و ابراز گلایه مندی بسیاری از کاربران رایانه را در شهرستان نیر فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۴۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیر، قطعی های اینترنت و سرعت پایین آن در برخی ساعات موجبات ناراحتی و ابراز گلایه مندی بسیاری از کاربران رایانه را در شهرستان نیر فراهم کرده است.

قطعی‌های مکرر اینترنت پرسرعت مخابرات در شهرستان نیر باعث شده است که بسیاری از کاربران از این وضعیت ناراضی باشند و خواستار رسیدگی به این مشکل شوند.

علاوه بر قطعی‌های مکرر، سرعت اینترنت نیز دچار نوسان بسیاری بوده و کاهش سرعت باعث شده تا بسیاری از کاربران نتوانند از پایگاه‌های اینترنتی مورد نظر خود استفاده کنند.

با پیشرفت علوم مختلف به ویژه در بخش فناوری اطلاعات، زندگی کاری و روزمره شهروندان ارتباط بسیار زیادی با اینترنت پیدا کرده و باید تلاش شود تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه ابزار فناوری امکان استفاده از آن برای تمامی افراد و در تمامی نقاط کشور فراهم شود.

یکی از کاربران اینترنت در نیر نیز با انتقاد از وضعیت اینترنت در شهر ، اظهار داشت: ما اینترنت را با سرعت ثابت خریداری کرده ایم ولی متاسفانه سرعت باز کردن سایت و یا دانلود کردن فایلها بسیار پائین است و شاهد نوسانات بسیاری در آن هستیم.

وی ادامه داد: سرعت اینترنت خطوطADSL باید ثابت باشد و با توجه به پهنای باند ثابت این نوع سرویس باید شاهد ثبات بیشتری در سرعت اینترنت باشیم ولی متاسفانه در طول روز بارها و بارها شاهد کم و زیاد شدن سرعت اینترنت هستیم.

باید گفت آمار رو به گسترش شمار کاربران اینترنتی در کشور بیانگر اهمیت و توجه اقشار مختلف مردم به این وسیله ارتباطی است که مسئولان باید با درک اهمیت این موضوع زیرساخت های لازم را برای دسترسی آسان و پرکیفیت کابران فراهم کنند.

ارسال نظرات