حجه الاسلام حسینی در یادوارة شهدای شهرک دانشگاه:

نماز اول وقت باعث رفع گرفتاریها و مشکلات خواهد شد

به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطرة شهدا به همت حوزه مقاومت بسیج نصر از ناحیه روح الله یادوارة شهدای شهرک دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۵۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت ا... بهجت می فرمایند علت گرفتاریهای مردم به نماز بر می گردد. نماز را درست بخوانید با حضور قلب بخوانید اگر نماز را درست خواندید مشکلاتتان حل می شود.

استادآیت ا... بهجت، آیه ا... قاضی هزار شاگرد داشتند از شاگردان ایشان حضرت امام(ره) و علامه طباطبایی نیز بوده اند.

ایشان و خانواده ایشان در قبرستان وادی السلام نجف اشرف مدفون هستند. این آقا می فرمودند: اگر کسی نمازش را اول وقت خواند و به مقامی دست پیدا نکرد من را لعن و نفرین کند. در نماز اول وقت همه چیز هست، دنیا و آخرت.

اگر با نماز اول وقت رفیق شدی دیگر به دنبال دنیا نمی روی، ایندفعه دنیا به دنبال تو می آید. ما مال خدائیم. خدا ما را آفریده برای خودش، دنیا دیگر برایت آب و رنگی ندارد. خاصیت نماز این است که نمی گذارد ما گناه بکنیم و اگر خدای ناکرده نمازتان را ضایع کنید نماز شما را نفرین می کند.

این کارشناس مذهبی در ادامه مطالبی در خصوص افزایش حضور قلب در نماز فرمود و گفت: راههای افزایش حضور قلب در نماز:1-دقت در وضو و قرائت دعای وضو 2-توسل به امام زمان(عج) قبل از ورود به نماز 3-مداومت بر تمرکز حواس در نماز که منجر به تمرکز نماز خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر شما با کسی صحبت کنید و آن شخص مشغول صحبت کردن با تلفن همراهش باشد، ما ناراحت نمی شویم؛ ما هم اگر در نماز حواسمان به نماز نباشد ناخشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت.

 

ارسال نظرات