تصفیه خانه شهر گیوی از سال 1390 آغاز شده و همچنان در گیرو دار اعتبارات و توجه ویژه از سوی مسئولین امر است.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۷۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کیویمیز، کافیست یک بار کلمه " تصفیه خانه گیوی" را در گوگل search کنید، آنگاه مشاهده خواهید کرد که چندین بار مسئولین استانی و شهرستانی قول افتتاح این پروژه را به مردم شریف و مظلوم شهرستان کوثر داده اند.

از استاندار اکبر نیکزاد گرفته تا فرمانداران وقت شهرستان کوثر سید سعد الله رئیس ساداتی و علیرضا حسینی و امروز هم استاندار مجید خدابخش شاهد نیمه کاره ماندن این پروژه است.

در حالی که هر کدام از مسئولین چندین بار ضمن بازدید از این طرح به تکمیل و اتمام این پروژه تاکید کرده اند؛ اما متاسفانه مشکلات مالی در خصوص تکمیل این پروژه همچنان بهره برداری از این طرح را به تعویق انداخته است که توجه ویژه مسئولین را میطلبد.

امروزه بسیاری از استان ها و شهرستانها در حال تلاش به سمت توسعه یافتگی هستند و با افتتاح طرح های عمرانی و صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال زایی به روند روبه رشد کشور هم کمک می کنند.

مسئولان استان اردبیل هم از چند سال گذشته تاکنون در تلاش هستند که عقب ماندگی تاریخی استان و همچنین شهرستانها را با آوردن پروژه های ملی به جای جای استان بخشی از مشکلات استان و شهرستانها را مرتفع کنند.

اما این ایده مسئولین امر حداقل در کوثر عملی نشده است؛ در حالی که وجود سرمایه گذار و اختصاص اعتبارات ویژه استانی و شهرستانی به کوثر در قبال تصویب مناطق تجاری و گردشگری شمال استان، قطعاَ افتتاح و تکمیل بخش عظیمی از پروژه های حیاتی این شهرستان را رقم خواهد زد.

بر همگان روشن است که وضعیت اقتصادی دولت وضع چندان مناسبی ندارد؛ ولی مردم شهرستانهای کوثر و خلخال از مسئولین انتظاری بیش از پیش را خواستارند.

یکی از اهالی شهر گیوی در این خصوص به خبرنگار کیویمیز گفت: خوشبختانه شمال استان اردبیل از مناطق تجاری و گردشگری بهره مند شده اند که در آینده ای نزدیک توسعه و پیشرفت استان را رقم خواهد زد؛ ولی اهالی شهرستانهای کوثر و خلخال که بی نصیب از این صنعت هستند انتظار دارند که مسئولین در قبال خدمتی که برای شمال استان کردند از بابت اختصاص اعتبارات و یا جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های صنعتی و گردشگری تلاشی بیش از پیش را در حد انتظار اهالی این شهرستانها انجام دهند.

دیگر شهروند کوثری اظهار کرد: در حالی که زیر ساختهای آماده شهرستانهای کوثر و خلخال نسبت به دیگر شهرستانهای استان اردبیل حد اقل بیشتر هم نباشد کمتر هم نیست؛ ولی همچنان مسئولین با نگاه تبعیض آمیز به شهرستانها توجه دارند که این خود نارضایتی اهالی این منطقه را از مسئولین استانی به وجود آورده است.

به گزارش کیویمیز، انتظار می رود مسئولین در خدمات رسانی و توجهی بیشتر به مناطق محروم کوثر و خلخال گلایه های اهالی این مناطق را با جان و دل پذیرا باشند و برای برآورده کردن حق و حقوق شهروندی این اهالی تلاش کنند.

ارسال نظرات