خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به توطئه هاي دشمنان و عوامل داخلي آن ها، گفت: مستكبران به علت ناكامي در متوقف ساختن حرکت انقلاب، به دنبال تغییر اولویت ها و همچنین تغییر اهداف در جبهه انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۸۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، صالح رحمتي تصريح كرد: دشمنان با نفوذ در بدنه دستگاه‌های تصمیم ساز می‌خواهند بدون ايجاد حساسيت، اهداف خود را محقق کنند که دانشجویان باید با تیز بینی خطوط انحرافی راشناسایی و در افزایش آگاهی های عمومی تلاش کنند.

وي با بیان اینکه تقابل انقلاب اسلامی و نظام استکباری وارد مرحله حساسی شده، يادآوري كرد: در دهه های گذشته، نظام استکباری با بهره گیری از همه ظرفیت های خود، ترفندهای مختلفی را برای توقف و یا ایجاد انحراف در مسیر حرکت انقلاب اسلامی به كار گرفته، ولی به علت ظرفیت های بالقوه و بالفعل انقلاب اسلامی، به خصوص حاکمیت ولایت فقیه و بهره گیری از امدادهای الهی، انقلاب توانسته این مراحل را پشت سر بگذارد.

رحمتي با توجه به نقش دانشجويان در موفقیت های انقلاب اسلامی و مبارزه با استكبار، خاطر نشان کرد: در برهه كنوني نیز به علت پیچیده بودن شرایط جبهه تقابل-،که ترکیبی از روش های جنگ نرم، تهديدهاي نظامی و محدودیت های اقتصادی است- دانشجویان می‌توانند نقش تعیین کننده در یافتن راه‌های برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی و مقابله با جنگ نرم دشمن داشته باشند.

وی با تاكيد به ماهيت استكبارستيزي انقلاب، افزود: اگر چهره استکبار ستیزی از انقلاب اسلامی گرفته شود، بسیاری از مسلمانان جهان امید خود را به این انقلاب از دست خواهند داد و نظام سلطه نيز تلاش دارد الگو پذیری دیگر مسلمانان را از انقلاب اسلامی از بین ببرد.

صالح رحمتی با بیان اینکه استکبار در دنیای مدرن با ابزار رسانه و بهره گیری از مجامع بین المللی می‌خواهد ملت های جهان را در کنترل خود داشته باشد، اظهار کرد: يكي از اهداف اصلي استكبار جهاني به سركردگي امريكا اين است كه مقاومت علیه اسرائیل را بگونه ای از بین ببرند که حتی کسی انگیزه مقاومت نیز نداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها