خبرهای داغ:
به همت واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر بندرترکمن کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطانهای شایع زنان در کتابخانه تخصصی حاج امام قلی پورقاز شهرستان بندر ترکمن برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۹۱۵۹۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛این کارگاه آموزشی با حضور عایشه قزل پزشک داوطلب پزشک هلال احمر به تبیین مباحثی در خصوص سرطانهای شایع بانوان ونحوه پیشگیری از آن با استقبال بانوان برگزار شد.

جعفری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستانهای بندر ترکمن وگمیشان در تشریح علت برگزاری این کارگاه آموزشی اظهارداشت:این کارگاه آموزشی درجهت تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر در زمینه حمایت از سلامت انسانها، ایجاد وراه اندازی خانه سلامت وامید هلال احمر بندر ترکمن و تلاشی برای گام نهادن در راه دستیابی به مهمترین اهداف در حوزه سلامت انسانهاست .

وی افزود : با توجه به اینکه استان گلستان یکی از قطبهای سرطان در سطح کشور محسوب می شود اولویت اصلی در برنامه های خانه سلامت وامید بحث آموزش و پیشگیری از سرطان است .

شایان ذکر است برپایی ایستگاه سلامت در برگزاری کارگاه و ارئه خدماتی از قبیل ،گرفتن تست قند خون وتست فشار خون ازحاضران در کارگاه و مراجعین کتابخانه ، در حاشیه این کارگاه آموزشی اجرا شد .


ارسال نظرات
پر بیننده ها