مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یزد:

مسئولین استان بر بحث حجاب نظارت‌کنند/ بیش از هرزمان نیازمند وحدت حوزه و دانشگاهیم

مسئول خواهران بسیج دانشگاه یزد با اشاره به وضعیت نابسامان در زمینه فرهنگی و حجاب در دانشگاه اسلامی و در شهر دارالعباده یزد خواستار نظارت مسئولین استان بر بحث حجاب شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۲۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: بروجردی، در نشستی با حضور آیت‌الله ناصری، امام جمعه استان یزد، گفت: در دانشگاه اسلامی و در شهر دارالعباده یزد وضعیت نابسامانی در زمینه فرهنگی و حجاب داریم.        

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یزد با اشاره به بحث حجاب و قوانین آن 

و حضور حراست در این مقوله عدم وجود مجری برای این قانون را تذکرداد و خواستار 

نظارت مسئولین استان در بحث حجاب در دانشگاه شد.       
وی افزود: در دانشگاه اسلامی، که باید به نیروهای ارزشی توجه شود، شاهد عدم توجه به آن‌ها و بعضا توجه به دانشجویانی هستیم که در قالب برنامه‌های مختلف ترغیب به سیاسی‌کاری در دانشگاه می‌شوند.
       
بروجردی تصریح کرد: افرادی در دانشگاه دعوت می‌شوند که موضع مشخص نسبت به فتنه ندارند ولی برای دعوت از اساتید ارزشی سازوکار مناسبی نیست و دشواری زیادی هم وجوددارد.
        
وی در ادامه با انتقاد از محدودکردن بودجه تشکل‌های انقلابی برای انجام کارهای فرهنگی تصریح‌کرد: کارشکنی‌های مختلفی مقابل نیروهای انقلابی انجام می‌شود.
      
بروجردی با اشاره به شرایط حساس کنونی در جنگ نرم بر لزوم وحدت حوزه و دانشگاه تاکیدکرد و افزود: امروز جوانان بیشتر از هرزمان نیازمند ارتباط با علما هستند و بیش از هرزمان نیاز به وحدت نیروهای ارزشی حس‌می‌شود.
        
وی در پایان با اشاره به شرایط آینده و نیز شرایط فرهنگی کنونی خواستار وحدت هرچه بیشتر دانشگاهیان انقلابی شد و عنوان‌کرد: شما به عنوان یک محور این حرکت را انجام‌دهید تا این تجمع نیروها اتفاق‌بیفتد و صدای این‌ها به گوش برسد.

ارسال نظرات